Greit og billig 5.0 høyttalersett.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Greit og billig 5.0 høyttalersett.

Hei.

Har tittet litt rundt på forumet og har slitt litt med og finne noen gode forslag på et greit og billig 5.0 høyttalersett. mulig jeg har tullet litt, så hvis det ligger en helt lik tråd ute med samme spm fra før så vennligst guide meg til den Jeg har akkurat flyttet inn i ny leilighet, og har dessverre ikke plass til høyttaler pakken jeg har hjemme.. trenger derfor et 5.0 system som er lite og kompakt å som kan henges opp.

Jeg har et logitech z-5500 stående som ikke er i bruk akkurat nå, men er det mulig og bruke kun høyttalerene derfra? eller blir dette helt på jordet.. har også sett litt på Proson Reality Sat 31 SA sitt sett, fra surround.no
    Proson Reality Sat 31 SA Sort pianofinish 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler spesialisten
    er dette noe tess eller er det også helt ubrukelig..

Har egentlig ikke lyst til og legge så veldig mye i det, fordi jeg flytter igjen om 1 1/2 år. Så har satt en max pris på ca 3500,-

Noen som har noen gode forslag?

Newcomer kicks sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du bør ta en titt på Canton Movie 125 MX. Har et par kompiser som har dette oppsettet. Mitt inntrykk er at det gir mye morro for pengene, i tillegg til at det ser bra ut, og gir en god kvalitetsfølelse.

Se link:
    Canton Movie 125 MX høyttaler sort piano 5.1 hjemmkino, 5x100 Watt - Netshop

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •