Innkjøp av hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innkjøp av hjemmekino

Hei
    Er helt fersk både på Avforum og når det gjelder hjemmekino. Har tenkt å kjøpe meg et hjemmekinoanlegg til å ha i et rom som er 17m^2. Siden jeg er helt fersk begynner jeg med et anlegg på maks 5000 kroner. Hva anbefales? Tar imot alle gode tips med takk Siden jeg ikke legger mer enn 5k i det, vil det lønne seg å kjøpe en samlet pakke fra f.eks samsung htc-5900, eller er de litt mer ”proffe” også i disse prisklassene et bedre kjøp?
    Har sett litt på JAMO S606 HCS3. Er disse et bra kjøp? Og hvis jeg velger å gå for disse, hva må jeg ha i tillegg? Kabler, forsterker osv.
    Takk for alle svar

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med en slik? (LINK)

Trenger du bare en rimelig reciever i tillegg, feks noe fra onkyo eller yamaha til rundt en 2 lapper, også trenger du litt kabler fra clasohlson til noen hundrelapper så er du i boks

helt grei start det, hvis ikke har de andre pakker der i tillegg, til rimelige penge

Den her er jo litt bedre igjen om du har muligheten til å legge i litt mer (LINK), trenger du bare kabler, hvis ikke ville jeg vurdert prøve finne noe på brukten, får du nok mye mer for pengene

Newcomer boggie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og velkommen til forumet.

Husk at høyttalere må plasseres korrekt for å få god lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    hva med en slik? (LINK)

Trenger du bare en rimelig reciever i tillegg, feks noe fra onkyo eller yamaha til rundt en 2 lapper, også trenger du litt kabler fra clasohlson til noen hundrelapper så er du i boks

helt grei start det, hvis ikke har de andre pakker der i tillegg, til rimelige penge

Den her er jo litt bedre igjen om du har muligheten til å legge i litt mer (LINK), trenger du bare kabler, hvis ikke ville jeg vurdert prøve finne noe på brukten, får du nok mye mer for pengene
    Takk takk! :-D skal se litt mer rundt og kanskje også litt på brukten er det noe jeg må tenke på når jeg handler brukt? som blir slitt på høytallere? og kanskje også forsterker, eller er det best med ny forsterker?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av boggie
    Hei og velkommen til forumet.

Husk at høyttalere må plasseres korrekt for å få god lyd.
    Får prøve å finne en guide på det her inne takk for svar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •