hjelp til valg av 5.0 eller 5.1 sett - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 71
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Duppi dupp

Har sendt PM til selgeren. Men sprenger egentli budsjette mitt om jeg kjøper det settet, må betale frakt også. Men vil gjerne ha det, så kjøpe en SVS sub utenom ved senere anledning

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dantax_power
    Hadde tenkt å kjøpe annet merke om jeg skal gå for kun fronthøyttalere i denne omgangen.

Ja, dynavoice settet er veldig billigt. Og låter vel også veldig godt til den prisen kan jeg tenke meg.

Har du noen råd om gode fronthøyttalere til rundt 2500,- ?
    Tror ikke det finnes så bra nye høyttalere til del den prisen (veiledende). Spørs hvor kresen du er da.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil ikke si at jeg er kjempe kresen, men det må være litt kvalitet over lyden også.
    Må vel ta en besluttning før den 1.feb. Er vel da dynavoice settet blir satt tilbake til ordinærpris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil ikke si at jeg er kjempe kresen, men det må være litt kvalitet over lyden også.
    Må vel ta en besluttning før den 1.feb. Er vel da dynavoice settet blir satt tilbake til ordinærpris.
    Hvor står det at tilbudet varer kun ut januar?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    månedenstilbud står de under, så regner med at det er kun i januar? Men håper virkelig at tilbudet varer lengere, så jeg få litt tid til å lese og se rundt på nettet etter noe som er bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    månedenstilbud står de under, så regner med at det er kun i januar? Men håper virkelig at tilbudet varer lengere, så jeg få litt tid til å lese og se rundt på nettet etter noe som er bedre.
    Jeg har sett disse prisene siden desember, lenge før jul. Ikke kun denne pakken.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vel en mulighet til å bestemme meg uten å stresse noe. Har litt lyst på det settet da, og kjøpe en av disse XTZ 99 W8.16 sort piano 8" | Surround.no - Høyttaler spesialisten.

Har du noen meninger om XTZ subben?
    Kan vel si at bruksområdet til anlegget mitt må kunne være alt fra musikk til film. Så tenker at Dynavoice setter er jo egentlig ett veldig godt kjøp for pengene. Med tanke på om jeg får kjøpt det SVS settet så må jeg nesten ha sub for å få dybde i de lavere frekvensene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vel en mulighet til å bestemme meg uten å stresse noe. Har litt lyst på det settet da, og kjøpe en av disse XTZ 99 W8.16 sort piano 8" | Surround.no - Høyttaler spesialisten.

Har du noen meninger om XTZ subben?
    Kan vel si at bruksområdet til anlegget mitt må kunne være alt fra musikk til film. Så tenker at Dynavoice setter er jo egentlig ett veldig godt kjøp for pengene. Med tanke på om jeg får kjøpt det SVS settet så må jeg nesten ha sub for å få dybde i de lavere frekvensene.
    Tror den er i utgangspunktet grei/bra i forhold til pris. Ikke så stor, men du ønsker kanskje ikke å irritere huseieren som du har som nabo? Vil helt klart utgjøre en hørbar forskjell med eller uten en sub.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, bor vegg i vegg med huseieren. Tenkte også på at den har vel god lyd i forhold til størrelse. For vet at 10" til XTZ spiller ganske så godt.

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da kan vel brukre rumperister også for å hjelpe på opplevelsen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, er jo en løsning det da. Men satser heller på en skikkelig sub, skal uansett flytte om noen måneder. så om jeg kjøper sub så er det ikke så farlig.

Kom over ett lattelig sett på Elkjøp Eltax hjemmekino - Elkjøp. Er vel ikke noe å satse på? Hadde engang i tiden 4.stk Eltax millenium 500 når man jeg var kun ute etter mye bass, og lite av alt annet. Har på følelsen at Eltax ikke har blitt noe bedre.

Newcomer preje sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Jeg har hatt F-6 til Dynavoice, men kun frontene, og til prisen er de forbasket gode. Min søster derimot har 5.0 settet, og vi så film i går, og jeg måtte flere ganger glise over hva disse billige boksene får til av lyd. Det var tøft og moro, og de går faktisk ganske så dypt i bassen (her har rommet og plassering litt å si også). Man gjør ikke mye feil med å velge dette settet, og til prisen tror jeg ikke det er noe annet som gir mer moro.

MEN... så har du dette evindelige oppgraderingsspøkelset som etterhvert kommer til å banke på din dør, og tro meg - det kommer For å holde det unna litt lenger kan det derfor være lurt å legge pengene i litt bedre fronter først, og heller bygge videre til et fullt sett. Kanskje lukter det allerede litt "spøkelse" av dette, men jeg tror at du i det lange løp blir mer fornøyd.

Jeg ville tatt en titt på disse KEF iq5 selges - FINN Torget Disse vil jeg påstå spiller enda litt bedre og riktigere enn F-6. Da har du også 500,- igjen som du sparer videre til de andre høyttalerne. Jeg ville i alle fall ha gjort det slik, og det er basert på min erfaring med F-6 og oppgraderinger derfra. Men er det ikke så nøye med "korrekt" lyd, kommer du langt med F-6 settet.

Svs-pakken som flere nevner her, har jeg ikke hørt, men det som skrives på nettet om de er veldig positivt. Tror de er en god kandidat hvis plassen du har er begrenset

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, er jo en løsning det da. Men satser heller på en skikkelig sub, skal uansett flytte om noen måneder. så om jeg kjøper sub så er det ikke så farlig.

Kom over ett lattelig sett på Elkjøp Eltax hjemmekino - Elkjøp. Er vel ikke noe å satse på? Hadde engang i tiden 4.stk Eltax millenium 500 når man jeg var kun ute etter mye bass, og lite av alt annet. Har på følelsen at Eltax ikke har blitt noe bedre.
    Det var ikke latterlig billig. Kostet 1000,- fra romjul fram til i hvert fall noen dager siden, både på Elkjop og Lefdal. Nå koster det jo 2.5k.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, tenkte samme tanke angående oppgraderinger. Vil heller legge penger i bedre fronter og heller kjøpe resten når jeg har spart opp til mere penger.

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En fornuftig tankegang

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av preje
    En fornuftig tankegang
    Har du noen anbefalninger til rundt 2000kr ? helst ikke over 2500,-

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du ikke linken jeg la ved i første posten min?
    KEF iq5 selges - FINN Torget

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Evt. vente til det blir 70-80 prosent salg hvis du vil ha nytt

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av preje
    Så du ikke linken jeg la ved i første posten min?
    KEF iq5 selges - FINN Torget
    ja, har sendt mail til selgeren får vel svar iløpet av dagen Det er vel ikke noe bra til 2-2500,- som er helt nytt?

Intermediate Magnus55 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt Eltax før. Ikke så ille til prisen. Men Dynavoice er nok en god del bedre. Ville gått for Dynavoice settet og senere vurdert i hvor stor grad du trenger sub. Og evt hvor stor sub. Det kan ikke være uten grunn folk skryter Dynavoice opp i skyene!

Og om du skal kjøpe dyrere fronthøyttalere først, så ville jeg anbefalt Dali Concept 6. Kan få dem for 2500 på bruktmarkedet.

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •