Hei

Som tidligere skrevet i annen tråd har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av subwoofer. Har egentlig bestemt meg for B&W ASW CM10 da denne vil matche resten av systemet og høyttalerne mine. Dette blir min første subwoofer noen gang, eneste erfaring med subwoofer tidligere var med mine B&W DM605, så egen erfaring med subwoofer er veldig begrenset. Ser jo i andre tråder at det finnes alternativer til den jeg selv har sett meg ut og i mange prisklasser.
Jeg ønsker primært en subwoofer som er kompakt/tar liten plass og funker godt til musikk, derfor har jeg sett på 10" subwoofere. Er det noen grunn til å vurdere for eksempel en subwoofer fra for eksempel XTZ fremfor B&W?

XTZ 99 W10.16 pianolakk 10" | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Synes at dette var veldig billig, får meg nesten til å vurdere 2.stk kontra subwooferen fra B&W. Er dette et bra valg?
Eller er det slik at man får det man betaler for?, er det bare "tull" å vurdere disse opp mot hverandre? Er B&W subwooferen i en annen klasse?
Som sagt, har ingen kunnskap og erfaring selv når det kommer til subwoofere!
Noen som har god erfaring med XTZ subwooferen her?, tenker da hovedsakelig til musikk.

Takker for hjelp og svar !