Svs Pb10 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27

Tråd: Svs Pb10

Intermediate zantrix sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er nok en PB10-NSD og ikke ISD dette..

Den har ihvertfall NSD-elementet!

Virket som den lekte litt rundt elementet, skrudde ut elementet og ble overrasket da jeg såg det var annet element enn avbildet på ISD, så fant ut etter googling at det var NSD.. Tok av gummien rundt elementet og la ny sikaflex der, og satt på gummien igjen og skrudde fast, har funket veldig bra siden det

Intermediate Magnus55 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zantrix
    Det er nok en PB10-NSD og ikke ISD dette..

Den har ihvertfall NSD-elementet!

Virket som den lekte litt rundt elementet, skrudde ut elementet og ble overrasket da jeg såg det var annet element enn avbildet på ISD, så fant ut etter googling at det var NSD.. Tok av gummien rundt elementet og la ny sikaflex der, og satt på gummien igjen og skrudde fast, har funket veldig bra siden det
    Føler du den spiller høyt da? Hvordan er den i forhold til tidligere nevnte subwoofer du hadde som du sa spilte høyere. Hvordan er det nå?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal til å teste igjen nå.. Håper på å kunne dra på noe mer nå hvertfall.. Skal til å følge kalibreringsmetoden til hellnoob nå, å se hvordan det blir Vurderer å kanskje sette SPL1000R bak sofan, men vet ikke om det fort kan oppstå faseproblemer?

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal plage PB10 ganske hardt for å få blåselyder ja, men i begynnelsen av filmen Serenity som du nevner er det VELDIG mye skikkelig dyp dypbass, så hvis du "plager" den skikkelig der så er det nok mulig du kan få litt blåselyder fra bassrefleksrøret. Men det skal mye til. Helt ærlig så er det PB10'en av alle SVS'ene som har imponert meg mest med tanke på størrelse og pris. At kun 1 stk 10 tommer kan være istand til å levere på den måten er helt rått.....

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Skal plage PB10 ganske hardt for å få blåselyder ja, men i begynnelsen av filmen Serenity som du nevner er det VELDIG mye skikkelig dyp dypbass, så hvis du "plager" den skikkelig der så er det nok mulig du kan få litt blåselyder fra bassrefleksrøret. Men det skal mye til. Helt ærlig så er det PB10'en av alle SVS'ene som har imponert meg mest med tanke på størrelse og pris. At kun 1 stk 10 tommer kan være istand til å levere på den måten er helt rått.....
    Enig,ble veldig overrasket når jeg testet min første gangene.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate Magnus55 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    500
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan vil dere forklare lyden i SVS kontra Velodyne? (Har en Velodyne CHT 12r). PB-10 kontra CHT-12r?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå funker den som den skal, 0 blåselyder! Den spiller virkelig bra, har brukt lite tid på kalibrering, men nå står den bak sofaen, og har testet litt Alien vs Pretor 2 requiem, og i introen der målte jeg 116dB med radioshacken! Å da river det godt i vegger og gulv

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •