XTZ 99.26 sammen med Yamaha RX-v1500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ 99.26 sammen med Yamaha RX-v1500

Har har vurdert en stund å kjøpe meg XTZ 99.26 stativhøytallere. Men lurer på om kanskje de kan være en smule tungdrevne for min gamle traver av en forsterker. Kjører idag noen PSB T-55 og dette fungerer bra. er veldig fornøyd med PSBène egentlig, men etter sterkt ønske fra min bedre halvdel vurderer jeg jeg og bytte. XTZ`ene ser upåklagelig bra ut, så disse sikler jeg på.

Noen innspill her?

Er forsåvdt veldig åpen for andre forslag på stativhøytallere som er bra, og ikke minst ser like bra ut. Personlig tror jeg det er vanskelig å matche pris, for ett så bra høytallersett.

Har vel også vært inne på tanken å bare kjøpe XTZ 93.23 til så lenge å heller sette disse bak når jeg får råd til å utvide med nyere forsterker.

Takker for alle innspill!!! :-)

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns XTZ spiller veldig bra jeg, så er ikke noe dumt alternativ det. De ser jo veldig fine ut også, og man har jo mange muligheter, kan få de i hvite, kan putte subber under stativht etc.

Tror de er litt mer åpne/skarpere i diskanten en PSB men. Har bare hørt PSB imagine T. Var jo veldig flott lyd i de også

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med 93.23 da? Tipper diskanten ikke er like bra da... men der det bra trøkk i disse?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •