Høyttalerpakke til Yamaha RX-V667 - mest for pengene? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ok, takk, DaButcher, men jeg tenkte hele surroundpakke med 5 høyttalere og sub. Helst i Osloområdet slik at jeg slipper porto. Jeg vurderer som nevnt HKTS 30, men lurer på om jeg burde gått for noe annet til samme pris eller under? Det kan godt være gulvstående også, trenger ikke være små satellitter, spesielt på fronten

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spor
    Ok, takk, DaButcher, men jeg tenkte hele surroundpakke med 5 høyttalere og sub. Helst i Osloområdet slik at jeg slipper porto. Jeg vurderer som nevnt HKTS 30, men lurer på om jeg burde gått for noe annet til samme pris eller under? Det kan godt være gulvstående også, trenger ikke være små satellitter, spesielt på fronten
    Jeg tror du bør si hvilken musikktype du hører på, om du vil ha veldig høy lyd, veldig mye bass, nøytral lyd m.m.

Det er veldig forskjell på mange av forslagene i tråden her.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hører mest på rock, pop, R&B, men også rolige sanger. Ikke så mye trance, techno eller black/death metal altså Trenger ikke veldig mye bass, men er jo en fordel med bra sub for film. Heller mindre bass enn for mye "dårlig" bass. Klar diskant er også å foretrekke, slik at dialog og vokal kan høres tydelig og klart.

Som nevnt har jeg ikke hatt noe surroundanlegg tidligere, dermed litt vanskelig for meg å sammenligne. Ønsker egentlig en pakke som er bra til både film og musikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er Harmon/Kardon HKTS30 høyttalerpakke en dårlig ide med tanke på subnivå (hva er riktig begrep for dette?) og musikk?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •