Senter "kopp" falt av bass element ??? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja det er kanskje ikke så rart at de har mer bass, 805 er jo en god del mindre.

Jeg har vært veldig fornøyd med mine i mange år, lydkarakteristikken er akkurat etter mine preferanser, men jeg kunne tenke meg noe mer høyde i lydbildet og litt mer volum, de har litt begrenset kapasitet. Dessuten har de en litt svulstig og litt lite definert bass, derfor bruker jeg sub for å ta seg av bassen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Ja det er kanskje ikke så rart at de har mer bass, 805 er jo en god del mindre.

Jeg har vært veldig fornøyd med mine i mange år, lydkarakteristikken er akkurat etter mine preferanser, men jeg kunne tenke meg noe mer høyde i lydbildet og litt mer volum, de har litt begrenset kapasitet. Dessuten har de en litt svulstig og litt lite definert bass, derfor bruker jeg sub for å ta seg av bassen.
    Viste det kom til å bli bedre bass men ikke att lydbilde skulle bli så mye mer detaljert.

805 er front høttalere i kinoen, mens jm labene skal i stue hifien, hadde tenkt å gå for noen lit mindre om b&w 683 eller cm7 men når fruen godtok desse slo til eg til :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har limt med kontakt lim, men såg ut som kragen på støv hetten var så morken att den smuldret litt opp, så eg la litt lim over heile kragen etter att hetten var montert.
    Er ikke heilt fornøyd så eg trur dei går i retur til selger

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte Hifihuset og desse kostet 12-13000,- i 1996, ikke 25000,- som selger påstod han hadde betalt for dem

Og da eg skulle teste høyttalerene kom det skurre lyd fra den andre høyttaleren ved halvt volum, tok av gitter og det som skapte skurre lyden er att støv koppene er begynt og løsne på den høyttaler og

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •