Høytalere til onkyo tx-sr508

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Høytalere til onkyo tx-sr508

Har tenkt å kjøpe onkyo tx-sr508. Har tenkt meg å ha 5.1 i begynnelsen for å så bygge videre til 7.1 senere. Sett på forskjellige pakker med høytalere, men har liten peiling på hva som gir god lyd. Skal for det meste brukes til ps3,film og litt musikk. Vil da ha god surround og bass fra dem,og ser gjerne at høytalerene er 3veis. Og sefølgelig om reciveren greier å dra noen av disse høytalerene i det hele tatt=P

Har ikke tenk å bruke mer enn 5000 på høytalere.
    De pakkene jeg har sett på er:
    Jamo s606 hsc3 pakkke
    Jamo S606 HCS3 høyttalerpakke - Elkjøp

Har også vurdert jamo s608 fronthøytalere(tilbud)+ en pakke med senter og bakhøytalere.

Dynavoice 10 5.0 pakke Dynavoice Dynamite 10- 5.0-pakke 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Noen som erfaringer med noen av disse høytalerne eller har andre anbefalinger av gode høytalere til en god pris.

Når det gjelder bass har jeg tenkt på en fra fence audio, lurer da på om det er noen mulighet for at jeg skal kunne bruke denne Fence Audio FS-21 PA AKTIV - subwoofer - Netthandelen.no

Newcomer Sikiduck sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har veldig god erfaring med Dynavoice i hvertfall. Knallgode høyttalere dem leverer! :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •