Bra høyttalere til lav pris? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 118
    Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Reasonable
    Ok. Da har jeg nesten alt jeg trenger å vite..

Det dumme er jo at det ikke synes til å følge med kabler.

Så på baksiden. Forstår ikke helt hvordan det skal kobles.
    Slik ser jeg det:

PS3(HDMI) --> TV........ Canal Digital dekoder(HDMI) --> TV............... PC(HDMI) --> TV

Hvordan kobles anlegget til TV'en? Via rca?

Isåfall, må jeg gjøre noen revurderinger her.. Fordi TV'en min har ikke RCA Output, bare input.

Og er det vits i å kjøpe F6 til denne forsterkeren? Er det like så greit å bare kjøpe noe billigere? Eller får jeg "full" utnytte?

Det skulle vel være alt.

Jeg kjenner ikke PS3 men det burte vel gå å kjøre bilde til TV med HDMI og lyd til forsterkeren med rca?

Noen annen som veit om dette er mulig?

Mvh
    Peter

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Reasonable
    Ok. Da har jeg nesten alt jeg trenger å vite..

Det dumme er jo at det ikke synes til å følge med kabler.

Så på baksiden. Forstår ikke helt hvordan det skal kobles.
    Slik ser jeg det:

PS3(HDMI) --> TV........ Canal Digital dekoder(HDMI) --> TV............... PC(HDMI) --> TV

Hvordan kobles anlegget til TV'en? Via rca?

Isåfall, må jeg gjøre noen revurderinger her.. Fordi TV'en min har ikke RCA Output, bare input.

Og er det vits i å kjøpe F6 til denne forsterkeren? Er det like så greit å bare kjøpe noe billigere? Eller får jeg "full" utnytte?

Det skulle vel være alt.
    Stereoforsterkere(de fleste) kan ikke ta imot digitale signaler(HDMI, USB, Coax,optisk). Alt må koples med phonokabler. Det betyr du må ha en kabel til playststion(følger med playstation), en fra pc til forsterker og en fra dekoder(Regner med denne har analog utgang?).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har ikke helt fått med meg hvor du bor, men hva med denne forsterkeren?
    Rotel, Mission, Pioneer og Philips. - FINN Torget

og kanskje disse høyttalerne i tillegg?
    Dali 505 høytalere - FINN Torget

Skal bli litt go'lyd av det vil jeg tro.
    Bor på Tau. (nokså nærme Stavanger).

k_s: Vet hva du mener med ps3 kabelen. Dekoderen kan ihvertfall kobles via rca, akkurat slik som ps3. PC vet jeg ikke helt hvordan jeg skal koble.

Men kan forsterkeren ha så mange rca kabler koblet til på samme tid, eller må jeg bare switche ut på baksiden av forsterken når jeg skal se på TV istedet for å spille PS3/se film?

Peter: Forsto ikke helt hva du mente. men som sagt, har ikke TV'en min rca output.

TV'n har 4 hdmi utganger, og en optisk kabel utgang. PS3'n min har en utgang jeg kan bruke som rca, og en optisk kabel.

Dekoder har bare rca tror jeg.

PC vet jeg ikke :/ Har hvertfall HDMI.. men ellers må jeg kanskje stresse med sånn konverter/adapter :S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En slik fra hodetelefonutgang på pc.
    Hama minijack-til-phono kabel 2m - Elkjøp

Du kan kople inntil fem innganger på Denon så det er ikke noe problem med antall tilkoplinger.

En ekstern konverter vil gi bedre lyd, men nevnte ikke dette pga budsjettet ditt. Det er noe du eventuelt kan vurdere i fremtiden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av k_s
    En slik fra hodetelefonutgang på pc.
    Hama minijack-til-phono kabel 2m - Elkjøp

Du kan kople inntil fem innganger på Denon så det er ikke noe problem med antall tilkoplinger.

En ekstern konverter vil gi bedre lyd, men nevnte ikke dette pga budsjettet ditt. Det er noe du eventuelt kan vurdere i fremtiden.
    Kan nevnes at jeg har en sånnen du linka, men sa ikke noe om det, ettersom lyden blir sinnsykt mye lavere gjennom headset plugs. Hvertfall når det gjelder TV'r.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Stavangerområdet skal det være mulig å få handlet noe brukbart brukt også vil jeg tro. Skummet gjennom Finn nå, men fant ikke noe i farten, men følg med så kommer du over noe. Spesielt høyttalere kan det jo bli litt frakt på, men forsterker/receiver trenger ikke koste all verden i frakt.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må skjønne forskjellen mellom en INNgang og en UTgang.
    Les manualen til din PS3 og din Canal Digital dekoder og tilkobling forklarer seg selv jo.
    Som du selv har sagt, all ditt utstyr har hdmi, og din tv har 4 hdmi innganger, så hvorfor spør du hvordan du skal koble utstyret til tv`en??
    Du kan da route lyden fra dine kilder til en forsterker i tillegg, da velger du kilde på tv`en, og på din forsterker.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Les manualen til din PS3 og din Canal Digital dekoder og tilkobling forklarer seg selv jo.
    Som du selv har sagt, all ditt utstyr har hdmi, og din tv har 4 hdmi innganger, så hvorfor spør du hvordan du skal koble utstyret til tv`en??
    Du kan da route lyden fra dine kilder til en forsterker i tillegg, da velger du kilde på tv`en, og på din forsterker.
    Vet ikke om du har lest gjennom hele tråden, men mente såklart PCen. Da må jeg eventuelt til med noe konverter/adapter, eller så går det kanskje bare via hdmi - TV.

Vet hvordan jeg skal koble PS3 og dekoder.. Det er jo bare å koble rca kablene.. -.-

Og hvor er det jeg sier at jeg ikke vet forskjellen på inngang og utgang?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Hæ? Hvorfor dette utbruddet? Ikke alle som har den erfaringen som mange andre her inne har. Det er derfor han spør om hjelp. Kan ikke se at trådstarter har spurt om det du nevner heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke noe som sier " man kjøper ikke stereoanlegg der man selger brødristere?" hehe:P Ville heller kjøpt en Denon Avr 16.11 : DENON AVR-1611 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben Og f.eks Lektor 2: DALI LEKTOR 2 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Blir noe dyrere, men da har du jo faktisk litt golyd! Ville spart litt, og kjøpt noe med litt kvalitet med en gang. Kjøper du dette, har du alle fine finessene med hdmi til reciver osv, pluss at du kan evnt. utvide til surround etter hvert. Hørte disse høytallerene en gang. veldig god lyd, med overaskende bra bass!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fr1g1
    Er det ikke noe som sier " man kjøper ikke stereoanlegg der man selger brødristere?" hehe:P Ville heller kjøpt en Denon Avr 16.11 : DENON AVR-1611 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben Og f.eks Lektor 2: DALI LEKTOR 2 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Blir noe dyrere, men da har du jo faktisk litt golyd! Ville spart litt, og kjøpt noe med litt kvalitet med en gang. Kjøper du dette, har du alle fine finessene med hdmi til reciver osv, pluss at du kan evnt. utvide til surround etter hvert. Hørte disse høytallerene en gang. veldig god lyd, med overaskende bra bass!
    Vil du si at det er bedre enn F6 høyttalerne?

Uansett, hvis jeg skal kjøpe noe nytt, kan det godt hende at det ender på F6 og den billige forsterkeren. Havner alt i alt på 3500,-
    Vil si at det er en akseptabel pris om høyttalerne er så gode som folk sier. Tviler fortsatt litt på forsterkeren, men det er litt fordi den er billig og at den ikke har muligheter for tilkobling av mer høyttalere. Men det er ihvertfall billig.

Så er det bare det om jeg skal kjøpe brukt eller ikke. Kan fort gå for smellen og kjøpe noen småsprengte høyttalere også. Autsh!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stereo anlegg: alt utstyr inn på tv via hdmi og deretter ut fra tv til forsterker via rca(phono) kabel. da kan forsterkeren stå på fast kanal og tven styrer lydkilden etter hva du har tven på; ps3, vanal digital, pc osv.

og tven din må ha en rca lydutgang? sjelden det er ren hvit/rød phono inngang, har eg aldri sett vertfall. ellers skal det gå med hodeplugg utgang. signalet forsterkes uansett viss du er redd for lav lyd

surround forsterker oppsett: alt utstyr inn på forsterker med hdmi kabler. og en hdmi kabel opp til tven. då står tven på samme kildeinngang hele tiden, og du styrer alt det andre på forsterkeren.

ps3 har en utgang for rca og video utgang(gul plugg), 1xhdmi, og ein optisk utgang. hdmi og rca utganger kan ikke så vidt eg veit kombineres. kobler du ps3 via hdmi eller rca må du stille dette inn på ps3 en alt etter hvilken utgang du har valgt. les bruksanvisningen, er lettere og forstå der.

men hdmi kan muligens kombineres med optisk utgang.

gå for stereo oppsett. to høgtalere med stereo forsterker som så mangen her har anbefalt.
    og du blir garantert ikke skuffet over lyden. må huske på at det er et lite rom og du sitter sikkert ikke mer enn 1,5 meter fra anlegget. og ikke tenk på watt når du velger utstyr. berre les om harman kardon forsterkere. de oppgir forsterkere med fks 7x60watt som ofte får mye mer ros enn en med fks 7x120 - 140watt. mangen måter og måle "lydwatt" på.

håper eg fekk forklart meg litt tydelig vertfall, blir fort rot når eg skriver

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 997turbo
    Stereo anlegg: alt utstyr inn på tv via hdmi og deretter ut fra tv til forsterker via rca(phono) kabel. da kan forsterkeren stå på fast kanal og tven styrer lydkilden etter hva du har tven på; ps3, vanal digital, pc osv.

og tven din må ha en rca lydutgang? sjelden det er ren hvit/rød phono inngang, har eg aldri sett vertfall. ellers skal det gå med hodeplugg utgang. signalet forsterkes uansett viss du er redd for lav lyd

surround forsterker oppsett: alt utstyr inn på forsterker med hdmi kabler. og en hdmi kabel opp til tven. då står tven på samme kildeinngang hele tiden, og du styrer alt det andre på forsterkeren.

ps3 har en utgang for rca og video utgang(gul plugg), 1xhdmi, og ein optisk utgang. hdmi og rca utganger kan ikke så vidt eg veit kombineres. kobler du ps3 via hdmi eller rca må du stille dette inn på ps3 en alt etter hvilken utgang du har valgt. les bruksanvisningen, er lettere og forstå der.

men hdmi kan muligens kombineres med optisk utgang.

gå for stereo oppsett. to høgtalere med stereo forsterker som så mangen her har anbefalt.
    og du blir garantert ikke skuffet over lyden. må huske på at det er et lite rom og du sitter sikkert ikke mer enn 1,5 meter fra anlegget. og ikke tenk på watt når du velger utstyr. berre les om harman kardon forsterkere. de oppgir forsterkere med fks 7x60watt som ofte får mye mer ros enn en med fks 7x120 - 140watt. mangen måter og måle "lydwatt" på.

håper eg fekk forklart meg litt tydelig vertfall, blir fort rot når eg skriver
    Joda. Forsto hva du sa.

Ang. PS3 tilkobling vet jeg hvordan jeg gjør. Trenger ikke lese noe, men takk for tipset!

Her er forsterkeren jeg vurderer å kjøpe:
    DENON PMA-510AE Integrert forsterker | Hi-Fi Klubben

Og ang. TV: Tror jeg har to sett med rca innganger, men ingen ut. Altså to røde og to hvite innganger. De nye HDTVene nå for tiden går bare på HDMI og optisk kabel, visstnok.

Og jeg har tenkt litt ut.

Jeg trenger jo egentlig ikke å koble forsterkeren til TV'en?

Sålenge PS3'n og dekoderen er kobla til TV'en er vel godt nok det? Så kobles bare dekoder og PS3 opp mot forsterkeren?

Og hvis dette fungerer, får jeg heller bare koble PCen til forsterkeren via rca - minijack konverter som jeg har liggende oppe.

Det er et anlegg som kan spille høyt, så får heller bare skru opp anlegget et par hakk når jeg bruker pcen.

EDIT:

Her er også noen annonser fra Stavanger:

Harman Kardon komponenter selges. Receiver, Surr. Receiver; CD

NAD 1020 A pre amp, NAD 402 FM tuner til salgs. - FINN Torget

Pioneer komponenter selges. Receiver, DVD opptaker, CD spiller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom budsjettet kan strekkes litt så bør vel denon forsterkeren fra hifiklubben du linket til gjøre en fin jobb sammen med dynavoice f6? Da ender du på 2800 uten kabler.

QLN 603 MK2 har bra med bass hvis du er på jakt etter det. Er du heldig så kan du kanskje klare å sikre deg et par på Soundgarden til 1500 kroner om du har det i nærheten. De har liggi til den prisen lenge, men ser at de ikke lenger har dem på hjemmesidene... Kan jo stå noe igjen i butikken forde

Rca funker fint det

Forsterkeren har jo 5 linjeinnganger og, så der kan du koble både tv, ps3, dvd, pc og kaffetraktern .

Biltemakabler er mer enn bra nok i denne prisklassen. Da havner du fortsatt på under 3k...

Riktignok har jeg ikke hørt denne kombinasjonen, men dynavoicen har jo høsta gode kritikker, og denon er jo anerkjent...

Du linka også til en "pre amp" fra finn.no... Det hjelper deg lite... Da må du ha effektforsterker i tillegg... Det du må gå for er en integrert forsterker eller receiver.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuuDpus
    Dersom budsjettet kan strekkes litt så bør vel denon forsterkeren fra hifiklubben du linket til gjøre en fin jobb sammen med dynavoice f6? Da ender du på 2800 uten kabler.

QLN 603 MK2 har bra med bass hvis du er på jakt etter det. Er du heldig så kan du kanskje klare å sikre deg et par på Soundgarden til 1500 kroner om du har det i nærheten. De har liggi til den prisen lenge, men ser at de ikke lenger har dem på hjemmesidene... Kan jo stå noe igjen i butikken forde

Rca funker fint det

Forsterkeren har jo 5 linjeinnganger og, så der kan du koble både tv, ps3, dvd, pc og kaffetraktern .

Biltemakabler er mer enn bra nok i denne prisklassen. Da havner du fortsatt på under 3k...

Riktignok har jeg ikke hørt denne kombinasjonen, men dynavoicen har jo høsta gode kritikker, og denon er jo anerkjent...

Du linka også til en "pre amp" fra finn.no... Det hjelper deg lite... Da må du ha effektforsterker i tillegg... Det du må gå for er en integrert forsterker eller receiver.
    Ok.

Men ja, 2800,- + frakt.

Hifiklubben var ikke så ikke. bare 100,- e.l

Høyttalerne derimot veide 15kg per tror jeg :P så blir vel 500,- der.

Virker som et bra setup. Nesten for godt egentlig. Tenker mest på høyttalerne da, men. Så håper det blir aktuelt å kjøpe det. Men er irriterende å vente ass. Føler at jeg må kjøpe det fortest mulig, ellers blir det ikke noe av.

Det er ikke vits i å prøve å få det billigere heller regner jeg med? Har ikke handlet noe fra noen av plassene, så har ikke peiling. Vil ikke tro at det er aktuelt, men.

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nad'en er en forforsterker, så da må du ha en effektforsterker i tillegg.
    De andre tingene var for gamle og dyre etter min mening, hadde heller hørt om denne Onkyo TX-SR608 fortsatt er til salgs, vil nok være bedre enn de yamaha receiverne du så på hos surround, og den er så ny at den fortsatt er garanti på ville jeg tro.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frakt koster h** og H******! Fordel å ha noen butikker i nærheten... Men på lefdal har de jo ofte en del ferdig koblet opp? eller elkjøp? Isåfall kan du jo bare stikke innom så tester de eltaxpakka til 1000,- og billigste surroundreceiver for deg så får du hørt hvordan det lyder Bare ikke gå på smellen å hør på noe langt dyrere... Har selv hatt lytterunde på elkjøp, og ja, pris og kvalitet henger sammen Men har du ikke hørt høytalerne opp mot noe bedre kan de thende du synes det er veldig bra forde

Ser du spurte tidligere etter tilkobling... Jeg kjører stereo, og da har jeg dekoder, blueray og pc kobla til med RCAkabler... Da trenger du kun 3 stk rca kabler, og det koster totalt 150 på biltema. sikkert billig å få kjøpt på elkjøp/clas ohlson også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuuDpus
    Frakt koster h** og H******! Fordel å ha noen butikker i nærheten... Men på lefdal har de jo ofte en del ferdig koblet opp? eller elkjøp? Isåfall kan du jo bare stikke innom så tester de eltaxpakka til 1000,- og billigste surroundreceiver for deg så får du hørt hvordan det lyder Bare ikke gå på smellen å hør på noe langt dyrere... Har selv hatt lytterunde på elkjøp, og ja, pris og kvalitet henger sammen Men har du ikke hørt høytalerne opp mot noe bedre kan de thende du synes det er veldig bra forde

Ser du spurte tidligere etter tilkobling... Jeg kjører stereo, og da har jeg dekoder, blueray og pc kobla til med RCAkabler... Da trenger du kun 3 stk rca kabler, og det koster totalt 150 på biltema. sikkert billig å få kjøpt på elkjøp/clas ohlson også.
    Kan nevnes at Hifiklubben finnes i Stavanger, men er bare 150,- å spare på det. Men kan også hende at de har dyrere priser i butikken, iforhold til nettpris.

Surround ligger oppe i Oslo tror jeg, så det må nok fraktes. Og de er også de eneste som selger F6. :/

Skulle gjerne heller hatt noen høyttalere til rundt 1000 lappen, men hvis dette bare er noe dritt, så er det jo ingen vits i å kjøpe det heller.

Active ..bjørnar.. sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså, nå begynner det å bli noen usikkerhetsmomenter her igjen.

1. Surroundreceiver VS stereoforsterker: Til samme pris vil stereoforsterkeren gjøre en bedre jobb med tanke på lydkvalitet enn surroundreceiveren any day. Du betaler for så mye mer enn to effekttrinn i en surroundreceiver, følgelig har produsenten lagt ned mindre penger i efkttrinnene (det som faktisk driver høyttalerne) for å ha penger til overs til en drøss med innganger, lyd- og bildeprosessering osv. Mellom en stereoforsterker og en surroundreceiver til eksempelvis 2000 kr (som er veldig billig for slike komponenter) kan du forvente høyere lydkvalitet fra stereoforsterkeren (mer kraft, lavere grad av forvrengning osv), men du er låst til 2.0, altså stereo (MERK: uten mulighet til å koble til sub i denne prisklassen!) Surroundeceiveren lar deg samkjøre alle kilder slik at du kun trenger én ledning til tven, lar deg koble høyttalere i et surroundoppsett inkl sub, men lydkvaliteten vil ikke være den samme. Like fult tror jeg du heller mot en surroundreceiver, og til ditt bruk kan det fort vise seg å være det beste.

2. Stativhøyttalere VS gulvstående høyttalere: Dali Lektor 2 har blitt foreslått. Det er en stativ/bokhyllehøyttaler og kan/bør ikke uten videre plasseres rett på gulvet. Videre er det slik at stativ/bokhyllehøyttalere ikke vil kunne gi deg den samme bassen som en gulvstående høyttaler, som har både flere elementer og større kassevolum. Disse høyttalerløsningene er i mange tilfeller fullgode musikkgjengivere, men til ditt bruk ser jeg for meg at det blir litt spedt uten sub. Jeg vil derfor råde deg til å fortsette å se etter gulvstående høyttalere.

Du må nesten bestemme deg. Vil du ha mulighet til å utvide til surround? Klarer du deg uten å bruke receiver som lyd- og bildeswitch? Er tekniske finesser eller lydkvalitet viktigst (du vil nok kanskje finne ut at du kan få tilstrekkelig lydkvalitet fra en billig surroundreceiver)? Hvis du vil bruke minst mulig penger anbefaler jeg deg å lære litt om dette og alle mulighetene først. Det dyreste du kan gjøre er å kjøpe noe i all hast for så å angre og ville kjøpe noe annet. Ikke forvent å få igjen mer enn halvparten om du vil selge det igjen. Still spørsmål, så skal vi svare så godt som mulig!
    "Hjemmekino"
    Denon AVR-A100
    Dali Ikon 7 mk2 (LR)
    Dali Ikon Vokal 2 mk2 (C)
    Dali Ikon On-wall mk2 (SLR)
    Dali S1.5 (SW)
    Lo-Fi
    Onkyo A-9070
    Cambridge DACmagic
    Cambridge Azur 640C v2
    Dali Lektor 3

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du fra stavanger?

Soundgarden har butikk både i sandnes sentrum og sandnes forus. De har tidligere hatt qln 603mk2 til 1500 spenn. Hvis du ringer dem på Telefon: 51 63 03 33(forus) eller Telefon: 51 66 68 60(sentrum) så kan det hende de kan ha noe igjen?

Er ikke sandnes og stavanger "vegg i vegg"... Da slipper du hvertfall porto I tillegg tror jeg det kan være hva du er på jakt etter...

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •