front høytallere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

front høytallere

har en H&K 340 med XTZ effektforsterker. som brukes litt til film og mest til musikk. Har mission m73+ front høytalere. Og synes ikke lyden er bra særlig om jeg spiller høyt er ikke lyden fin.
    Så da trenger jeg tips til høytaler til under 5000 kr pr par. Som tåler mye julig uten å sprenges. Må være sort. Ser mye fint på surround.no til ok priser. Kanskje andre slike butikker med bra tilbud. trenger Jeg bryr meg ikke om hva de heter bare de er bra. Må kunne sendes i posten.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan se litt rundt om du får tak i et par SVS STS-01/02. De spiller bra og tåler sykt mye juling. De koster nesten 7000kr nye, men brukt burde du kunne få de for 5000kr eller under. Eneste problemet er at de sjelden står til salgs.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha høytalere som tåler juling så står vel cerwin vega høyt på lista. Har prylt mine V10-F med jeg klarer med en NAD forsterker jeg ikke husker navne på. Men var mer en nok effekt. De er nå 4 år gamle å spiller like bra.

Intermediate Mjusiker'n sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mye der ute som kan fungere for deg, men jeg må nevne de gode gamle Cerwin vega DC serien, de kom med 10, 12 og 15 tommers utgaver. Knall lyd for å være en boombox høytaler. Jeg hade selv et par DC 12 som jeg måtte selge når kona satte ned foten, de er savnet Hvis jeg ikke tar helt feil så var de laget av Dali i sammarbeid med CV.

Men ett par Dali Consept med 6 eller 8 tommere bør gjøre jobben.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •