Hei! tenkte å dele denne erfaringen med dere!

Jeg har hatt et Tivoli Model Two som anlegg på kjøkenet en stund, men har savnet litt i bunn. Har hatt lyst på Model subwoofer for å få litt mer trøkk, men den var skuffende dårlig. I stua har jeg et Bose V20, som jeg syns har grei bass, men dårlig lyd til musikk.

Idag var jeg i sverige og kom over en snerten sub Audio Pro Mondial S3 til den nette sum av 1570NOK, den var satt ned fra 4000 kr; den måtte jeg jo bare kjøpe

Jeg tenkte det hadde vært kult å teste den på tivolien! og jeg angrer IKKE!

Det spiller rett og slett fletta av bose anlegget mitt, hvertfall på musikk. det spiller sikkert noen DB lavere, men det spiller høyt nok. Lyden er rett og slett nydelig, og da jeg hadde besøk her i kveld så måtte folk virkelig sjekke om det faktisk var det lille annleget som hadde den store lyden.

Nå ha jeg sett en film på det, og jeg syns det er mye penere lydbilde enn på Bose anlegget. så nå har jeg kastet ut Bose og satt tivoli som hovedannlegg i stua!!

Jeg var litt skeptisk til hvordan en sub klarer å holde følge med hurtigheten i tivoilien, men 8" ern i S3 henger virkelig godt med og lydbildet er veldig fyldig og ryddig. Jeg har satt delingen på rundt 85hz.

PS: nå er ikke dette noe som kan måle seg med et stort stereoanlegg, men til å være en bordradio så er jeg lettere sjokkert jeg har tross alt pælma ut et anlegg til 20k til fordel for tivoli+Audio pro

Noen andre som har forsøkt noe lignende?