Ødelagt klipsch rf 83? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av klipchern
    Er jo blitt veldig glad i HT, så kunne tenke meg og beholde di. men blir jo litt dyrt vis jeg må bytte elementer vær gang jeg drar på!!!
    Kanskje jeg får prøve og skaffe meg et litt "tøffere" effektrinn!
    Heller det en og kvitte meg med klipsch´ene
    Ikke lett å finne noe som kan følge Klipschene med tanke på volumet de er gode for og alikevel lydkvaliteten man har.

Hva er og anbefale da, rotel er vell iallefall billige + strømsterke i forhold til mye annet. Har kikket litt på parasound halo a21, hva med den?
    Ikke testet A21 selv, men den er jo kjent for å være en kjempematch med Klipsch. Matcher du den med en Parasound forforsterker også, eller en Reciever som er en bra match med Klipsch, så bør du få knallbra lyd, som også er god for "skremmende" volumer

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men leser litt videre, parasounden har 1.2 kVA transformator i motsetningen til rotelen min sin 1.5 kVA transformator. Spiller ikke dette også en stor rolle? Mener også og huske att rotel rmb 1095 har 2 stk 1.2 kVA transformatorer!
    Men så er jo parasounden 2 kanals i stedet for 5 kanals da, mulig det er det som er grunnen kanskje? har ikke så greie på dette her jeg!

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men leser litt videre, parasounden har 1.2 kVA transformator i motsetningen til rotelen min sin 1.5 kVA transformator. Spiller ikke dette også en stor rolle? Mener også og huske att rotel rmb 1095 har 2 stk 1.2 kVA transformatorer!
    Men så er jo parasounden 2 kanals i stedet for 5 kanals da, mulig det er det som er grunnen kanskje? har ikke så greie på dette her jeg!
    I 2 kanaler (stereo) så er A21 i en helt annen verden enn RMB-1075 , det kan jeg garantere. Rotel har også en tendens til å låte litt "hardt" synes jeg, mens Parasound er litt "rundere" i lyden, noe jeg synes låter endel bedre på Klipsch.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    I 2 kanaler (stereo) så er A21 i en helt annen verden enn RMB-1075 , det kan jeg garantere. Rotel har også en tendens til å låte litt "hardt" synes jeg, mens Parasound er litt "rundere" i lyden, noe jeg synes låter endel bedre på Klipsch.

fant akkurat det her på finn, 18.000.- for A21 pluss P3 pre
    kan jo kanskje være noe?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •