Dali Suite 2.8 vs Concept 6/8 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Claus
    Etter hva jeg forstod, var 604 i nærheten av det "dårligste" du hadde hørt. Det mener jeg er å gå hardt ut, samtidig som det vanskelig kan tas seriøst.
    Hvor i alle dager har du fått det fra?

Newcomer Claus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Etter å ha hørt de selv skal jeg ikke påstå at det er de dårligste jeg har hørt, men de er absolutt ikke så bra som du skal ha det til. Det er greit nok at det er masse bass, men det betyr ikke at det er Guds gave til hifi-verdenen heller.

Det finnes heller andre ht jeg ville valgt foran QLN til prisen.

Ut i fra dette utsagnet høres det ikke ut som de er langt unna å havne i kategorien "ræva", i boka di.

Du er det min bestefar ville betegnet som en god gammeldags vriompeis

Er på høy tid å legge denne diskusjonen død nå...

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Claus
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Etter å ha hørt de selv skal jeg ikke påstå at det er de dårligste jeg har hørt, men de er absolutt ikke så bra som du skal ha det til. Det er greit nok at det er masse bass, men det betyr ikke at det er Guds gave til hifi-verdenen heller.

Det finnes heller andre ht jeg ville valgt foran QLN til prisen.

Ut i fra dette utsagnet høres det ikke ut som de er langt unna å havne i kategorien "ræva", i boka di.

Du er det min bestefar ville betegnet som en god gammeldags vriompeis

Er på høy tid å legge denne diskusjonen død nå...
    Hold deg til fakta! Jeg hentydet til at de ikke var så ekstreme som du skulle ha det til i mine ører. Hvordan man velger å tolke det jeg skrev er opp til enhver. Du har tydeligvis valgt å tolke det på din egne lille ekstreme måte.
    Er helt enig i at denne diskusjonen er håpløs, men grunnen til at den har oppstått er at du ikke klarer å forstå at jeg ikke mener det samme som deg.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forstår helt perfekt at du mener noe annet en meg, det er relativt åpenbart. Jeg hevder imidlertid at det du mener er feil, og det må være lov. Akkurat som du mener at mine betraktninger er på jordet.

At jeg har hatt langt bedre mulighet en deg til å vurdere høyttaleren objektivt, ser ikke ut til å bekymre deg nevneverdig.

Det eneste vi blir enige om her, er at vi er uenige. Ferdig.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moderatorkommentar:
    Jeg vil gjerne oppfordre debattantene til å ta noen dype pust og tenke gjennom argumentasjonen. Det kommer sjelden noe konstruktivt ut av å legge ord i munnen på motparten eller å karakterisere andre debattanter. Å holde seg til saken gjør en vel på best måte ved å fremme sin egen mening og la andre fremme sin. Enighet er ikke alltid en opsjon, men saklige debattinnlegg gir uansett de som følger debatten fra sidelinjen bedre evne til å forme en mening om det som debatteres. Hvis man degenererer til å karakterisere hverandre, så vil leserne forme meninger om debattantene isteden, og det er kanskje ikke helt tilsiktet.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Moderatorkommentar:
    Jeg vil gjerne oppfordre debattantene til å ta noen dype pust og tenke gjennom argumentasjonen. Det kommer sjelden noe konstruktivt ut av å legge ord i munnen på motparten eller å karakterisere andre debattanter. Å holde seg til saken gjør en vel på best måte ved å fremme sin egen mening og la andre fremme sin. Enighet er ikke alltid en opsjon, men saklige debattinnlegg gir uansett de som følger debatten fra sidelinjen bedre evne til å forme en mening om det som debatteres. Hvis man degenererer til å karakterisere hverandre, så vil leserne forme meninger om debattantene isteden, og det er kanskje ikke helt tilsiktet.

Som vanlig er det mye fornuft, samt politisk korrekthet i det du skriver, Roffe.

Vriompeis-utsagnet, om en uskyldig, kunne vært unngått. Ellers synes jeg ikke denne diskusjonen har vært spes. usakelig. Nå er den dog over.

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja...