Hjelp av valg av nye cv høytalere!! :) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hokeyh
    VE-serien er vel kjent for sprengte diskanter om jeg ikke husker feil? XLS er definitivt den BESTE CV-serien som er laget (minus et par gamle klassikere )..
    Hmm

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VE-serien er vel kjent for sprengte diskanter om jeg ikke husker feil? XLS er definitivt den BESTE CV-serien som er laget (minus et par gamle klassikere )..
    Ja ok :P Jeg for sove på det til over nyttår det blir uansett ikke noe kjøp før det. Kanskje det er noe cv salg da

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm jeg klarte ikke og knekke diskanter med mine di ble fora med 2x218 og 272x2 mens 218 var på rep...

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    XLS er en helt ny CV modell, men ser lik ut som CLS.. lyden i dem kan ikke sammenlignes. Mange foretrekker nok CLSC/CLS sin litt frempå spille stil.. mens mange liker XLS sin mer tilbaketrukkene spillestil, men med vannvittig bra bass (kvalitet og kvantitet går hånd i hånd!).

VE serien til CV syns jeg er veldig "dårlig", til prisen er den OK, ikke mer! XLS12 rundspiller VE15 på det meste!
    Skjønner ikke at en som har såppas mye aktivitet her ikke klarer å nyansere en anelse mer enn det du klarer skorob.
    I følge CV selv er XLS arvtaker etter CLS, det var samme situasjonen når CLS kom og byttet ut CLSC, du var kanskje en av de som ropte høyest da også om hvor stor forskjeld det var på de to?
    Jeg har ikke ennå gjort mer enn å få demonstrert XLS ved et par annledninger, men at det var noen voldsom forskjeld i noen retning er å ta godt i. Har eid både CLSC 215 og CLS 215 også vel å merke.

At VE ikke er den beste høytaler serien i verden støtter jeg, men at XLS er så voldsomt mye bedre er også en overdrivelse. Tror trådstarter kan bli godt fornøyd med VE serien, selvom jeg også selv heller hadde gått for XLS om jeg skulle kjøpt nytt derfra eller CLS om brukt er vurdert.

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har heller ikke hørt noe om at de "sprengte diskanter" så fort om de hadde orntlig forsterker koblet til. Jeg har selv hørt diskant i V serien gå føyken, men det var helt klart grunnet for dårlig forsterker. Det er desverre en alt for vanlig årsak til at diskanter går føyken.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

ve er knall til fest og morro mens jeg selv og sikert flere liker clsc og cls til kino gleder meg selv til mine nye stativer kommer xls6 og ønsker tråd starter lykke til i jakta på sine høtalere bare husk og ha råd til pulver nok , cv på for litten forsterker er rett og slett ikke morro eller sundt for noen verken ht eller menesker...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp deg et par ve 12 som du kan bruke på onkyoen din, også kjøper du en hfa18 på brukten. Det blir ikke så altfor dyrt og spiller veldig bra!

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det ikke vært bedre å kjøpe høyttalere som ikke krever forsterker til 10.000kr?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok. Jeg går nok for VE 15f. Noen som har en Cerwin vega 1,5 kw eller 0.8 kw til salgs ??

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggli_dude
    ok. Jeg går nok for VE 15f. Noen som har en Cerwin vega 1,5 kw eller 0.8 kw til salgs ??
    gå for noe mer solid.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjører selv Kolbotn cerwin Vega clsc 12 å nad 2700 thx med rotel preamp. Spiller veldig bra å har plenty kontroll på de 2 12... Rister godt å trøkker bra, ofte litt kulere lyd i 10 å 12" . men nad 2700 har o en 970 va strømforsyning...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •