Nye høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye høyttalere

Sitter med en Rotel RMB-1075 5x120W effektforsterker. Planen er også å handle en 1068 etterhvert.

Jeg har et par tilårskomne B&W 603S2 som jeg har vært greit fornøyd med. Men nå i ettertid har jeg hørt mange høyttalere som låter bedre og lurer i den forbindelse på hva som ville vært perfect match for 1075/1068 settet?

Jeg hører på musikk i 2 kanaler mest, men surround er like viktig eller bittelitt viktigere.

Har sett såvidt på nyeste serien til audiovector (M3). Er det noe, eller er det noe annet i prisklassen 8000-15000 som gir mere for pengene? (Husk at det må være mulig å fremskaffe senterkanal i "samme serie")

DrE

Intermediate technophile sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Nye høyttalere

Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Sitter med en Rotel RMB-1075 5x120W effektforsterker. Planen er også å handle en 1068 etterhvert.

Jeg har et par tilårskomne B&W 603S2 som jeg har vært greit fornøyd med. Men nå i ettertid har jeg hørt mange høyttalere som låter bedre og lurer i den forbindelse på hva som ville vært perfect match for 1075/1068 settet?
    Må det være en gulvhøyttaler? Hvis ikke, er kanskje BW 705 et bra valg. Den har ihvertfall fått mye bra kritikk. Du finner også senterhøyttaler i den samme 700-serien.

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde nok sjekket ut klipsch.