Velg Klipsch er du snill!! - Side 24

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 24 av 24 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24
Viser resultater 461 til 462 av 462
    Newcomer tenb sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Vedr. anbefalinger.
    Dersom man går fra et laptophøyttalere, kompaktanlegg, boombox eller lignende til nærmest hva som helst av gode komponenter, om det er Dynavoice, XTZ, SA, B&W, Klipsch eller Audiovector, så vil man oppleve et gigantisk løft og det blir fort gjort å tro at man umiddelbart har funnet det beste man kan kjøpe for pengene. Dermed er det fort gjort å rope og skrike ute at det er best og alt annet er dårligere (satt på spissen), selv uten å ha fått testet konkurrentene. I fjor så vi vel en slik tråd bli opprettet vedr. nettopp XTZ W99 12.16. . .
    +1

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hansy
    De kommer opp med nye patenter og teknologier hvert år for å gjøre høyttalerne deres mindre, spille bedre og høyere.

Hvis man ønsker noe veldig kompakt, noe som er SÅ enkelt i bruk, noe som spiller meget bra til størrelsen å være, hva annet enn Bose kan man velge? Og til prisene Bose har, så syns jeg ikke 40 laken for V35 er galt. Er vel bare en brøkdel av hva de fleste her har som kino.
    Ta å åpne en hvilken som helst bose høyttaler. Man ser fort at det ikke er brukt stort i utvikling av høyttalere iallefall. Her snakker vi sponplater og pappelementer.

Jeg ville uansett heller aldri kjøpt noe til den prisen når subwooferen og satelittene ikke overlapper hverandre. Ettersom jeg har forstått så er det nærmest ikke noe lyd mellom 120 og 160 hz elns. I tillegg til at subwooferne dems ikke spiller noe dypt... Greit, de bruker nok litt tid på å utvikle det som har med brukervennlighet å gjøre... Fremdeles drit i mine øyne.

Side 24 av 24 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •