PJ på plass, reciever og høyttalere neste

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PJ på plass, reciever og høyttalere neste

Hei igjen.

Planleggingen fortsetter etter at jeg i går bestilte Benq w1000+ projektor.

Nå ser jeg på hjemmekinorecivere, samt 5.1 høyttalersystem.

Jeg skal se film, tv og høre på musikk. Jeg er langtfra noen fantast, men liker å ha muligheten til å ha lyden rundt meg. OK lyd holder altså i massevis.

Har mer eller mindre bestemt meg for Onkyo TX-SR608 (bør støtte lipsync, automatisk romjustering, hd-lyd, analog oppskalering, min 3 HDMI inn). Dog er jeg fortsatt åpen for innspill. Av høyttalere snuser jeg litt på Harman/Kardon HKTS11, samt flere pakker i omtrent samme prissegment på surround.no (dynavoice, dynavoice uten reciever og canton), samt et anderson-anlegg hos netonnet og et jamo hos komplett. Kinorommet er ca. 2,5 (bredt) * 3,5 (langt) meter med vanlig 2,4m takhøyde.

Jeg tar gjerne kommentarer på disse pakkene opp mot min bruk, eller forslag til nye / alternativer!

Så skal jeg se om jeg får laget meg en byggetråd etterhvert, når jeg starter opp. Foreløpig er det tegnebordet

JR

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ingen som tar utfordringen?

Jeg kan legge til et par ting til: Som de fleste andre her, har jeg også ei kone med synspunkter på størrelse og farge. Hvit farge gir mer spillerom i forhold til størrelse, både på front og bakhøyttalere. Center og sub blir som de blir...

Så det ideelle er hvite, veggfestede front- og bakhøyttalere som er ok til både film, tv og musikk... Og da mener jeg ok, ikke dritt, men også langtfra fantast(isk).

Recieveren blir fortsatt (sannsynligvis) Onkye 608'en.

Kom igjen - hjelp meg!

Hilsen
    Jan Robert

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •