Rimelige stativhøgtalarar - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 56 av 56
    Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Hk_xclio: Skal prøva å rydda opp litt i kablar bak tv-benken, og sjå om det hjelper. Ev. investera i nye kablar. Takk for hjelpa!
    p.S. Forslag til rimelege og gode kablar?

magb: Dei var ikkje verst! Er det skruhol på dei? Har to hol omtrent midt under ht til å skru fast i stativ...
    Vell, kabler skal du ikke tenke mye på. Så lenge di er godt skjermet og ikke er alt for tynn. (MIN MENING) Bruker selv Bettercables til frontene, og Supra Classic 6.0 til bakhøytalerne. Og supra Classic kan du kjøpe uten å bli blakk Dynabel AS

Om innspillingstid så skriver jeg selv ut fra det jeg har fått med meg, mine har enda ikke fått gå seg 1000 timer, så for å være ærlig så vet jeg jo ikke om det stemmer ang Klipschene. Men blir det bedre så blir det bedre. Men det sies att disse trenger 1000 timer for å faktisk komme seg helt.

Må også legge til --> Du bør kanskje prøve deg fremm med forskjellige høyder på høytalerne før du kjøper stativer, så finner du ut hva som er best for deg.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    kabler skal du ikke tenke mye på. Så lenge di er godt skjermet og ikke er alt for tynn.
    Vanlige høyttalerkabler er ikke skjermet. Det er sjelden eller aldri behov for det.

Behøver ikke å være veldig tykk heller. Flere hi-fi-produsenter anbefaler minst 1,5 mm2 -- og de fleste "halvdyre" kabler ligger rundt den dimensjonen. Synes du dette virker tynt, kan du få kjøpt både 2,5 mm2 og 4 mm2 ganske rimelig; f.eks. på Clas Ohlson.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    magb: Dei var ikkje verst! Er det skruhol på dei? Har to hol omtrent midt under ht til å skru fast i stativ...
    Tror det er dårlig med det. Selv festet jeg de med litt blue tack "skoletyggis" og de sitter som limt på =) Jeg sandfylte også stativene og de er nå feks vesentlig stødigere enn mine gamle gulvstående rf52. 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no nokre kablar eg kjøpte for ein rimelig pris på komplett saman med anlegget for snart 10 r sidan. Anar ikkje korleis kvaliteten er, men trur dei er 1.5mm. Får prøva å oppgradera desse når eg inverterer i NR-808en...

Hadde passa meg perfekt om lang inseling ikkje var nødvendig. Høgtalarane har vel fått om lag 50 timar no, og eg har virkelig lyst å gje gass! Så det skadar ikkje hgtalarane at ein spelar litt høgt etter nokre timar?

No står høgtalarane på eit 40 - 50 cm høgt tv-bord atmed tven (42), og plasseringa ser ut til å fungera... Kunne kanskje stått litt høgare, så diskant kjem omtren i øyrehøgd når eg sit i sofaen. Problemet er at eg har ikje mykje plass til stativ på venstresida pga ei pipa.

No står den gamle senteren i venstre hylla på tv-bordet (altså frå midten av tv posisjon og mot venstre under tven) Vil detta verta heilt forferdelig? At det ikkje er vits å kobla den til?

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kapp av et par cm på kablene så du får vekk den oksiderte kobberen og kabelen er god som ny

Du kan gi gass med høyttalerne nå ja, ingen problem! Hvis du sprenger et element nå, vil du også ha sprengt det etter 2000 timer. Som sagt innspilling skjer etter sekunder, ikke timer.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Digg digg digg! Då er det rett heim etter jobb å kutta kablane for så å testa høgtalarane skikkelig. Dette vert ei bra helg!

Bortsett frå susing i høgtalarane høyres det ut som kodaen min gjer ein god jobb. Den var oppgitt til å vera 2x200W og er strippa for alt av fancy funksjonar, så kanskje det er litt futt i den. Men vert nok bytta ut med NR-808 når løna kjem. Kjipt om den er svakare enn kodaen...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forslag til sub forresten?

Lita stove, sub må stå framme i venstre hjørne...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisklasse? hvis du ikke nødvendigvis MÅ ha aller laveste frekvensene men heller prioriterer en sub som går lavt nok men samtidig spiller raskt og med punch ville jeg vurdert denne: TILBUD! Klipsch RW-10d aktiv subwoofer - FINN Torget

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vurdert den. Men ser at XTZ 12" går for 4 000, eller 7 000 for to stk. Den har jo fått mykje skryt. Lurer på om den vil vera eit betre valg...

Nokon som veit om earthquake subane er å anbefala?

Drømmen er jo Epik Empire eller største SVS, men det ser ikkje ut som eg har råd til med det første...

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vurdert den. Men ser at XTZ 12" går for 4 000, eller 7 000 for to stk. Den har jo fått mykje skryt. Lurer på om den vil vera eit betre valg...

Nokon som veit om earthquake subane er å anbefala?

Drømmen er jo Epik Empire eller største SVS, men det ser ikkje ut som eg har råd til med det første...
    Bruker jo å ligge Epik Empire og svs på brukten i ny å ne, sjekk Hifisentralen også.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som det vart XTZ 12", viss eg får den rimeleg. Til den prisen må den berre testast.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no skaffa meg RW-12D sub og RC-62 senter til anlegget. Så no er det berre surround som manglar. Har ikkje fått testa det endå, då eg ikkje får det i hus før påsken. Men eg gler meg som ein unge!

No står høgtalarane litt skrått mot lytteposisjon oppå tv-benken, nesten heilt inntil veggen. Har fått vridd opp volumet og testa dei i dag. Eg angrar ikkje på at eg sprengte budsjettet med det tredobbelte Må sei eg er imponert over trykket dei leverer. No gliser eg mens eg skriv

Har veldig lyst på ny receiver no, med HDMI endeleg! Men er det nokon som veit om Onkyo TX-NR808 er plenty med kraft til å driva dette anlegget?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis, tror ikke du vil angre nei:-D

Gjerne prøv å vinkle de forbi lytteposisjon slik at de krysset 60-80cm foran der du sitter.........dette funka ihvertfall best for meg.

fikk både mer trykk, bedre spredning i rommet og detaljer i lange baner........Klipsch liker til dels kraftig vinkling.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no skaffa meg RW-12D sub og RC-62 senter til anlegget. Så no er det berre surround som manglar. Har ikkje fått testa det endå, då eg ikkje får det i hus før påsken. Men eg gler meg som ein unge!

No står høgtalarane litt skrått mot lytteposisjon oppå tv-benken, nesten heilt inntil veggen. Har fått vridd opp volumet og testa dei i dag. Eg angrar ikkje på at eg sprengte budsjettet med det tredobbelte Må sei eg er imponert over trykket dei leverer. No gliser eg mens eg skriv

Har veldig lyst på ny receiver no, med HDMI endeleg! Men er det nokon som veit om Onkyo TX-NR808 er plenty med kraft til å driva dette anlegget?
    Onkyo TX-808 burde kunne drive det greit
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok. Takker for svar.

Då skal eg gå heim og testa spissare vinker, og spara til ein onkyo.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ca 2 år etter...

Kom over denne tråden, som gav meg blod på tann, igjen.

Det starta med RB81 II, så RW-12D og RC-62. Det vart etterkvart 2 stk. RW-12D til. Dette fungerte topp lenge, men no er alt solgt. Den siste subben gjekk til ein nabo for nokre mnd sidan. Receiveren eg endte opp med på anlegget var ein onkyo TX-SR875, som eg fortsatt er nøgd med.

Ser drømmen var Onkyo 808, ein Epik sub, Emotiva, RF-83 og RS-52. Endte ikkje langt i frå det heller:-) Men får no dårleg samvet for at eg brukar anlegget nede for lite.

Litt artig å sjå at mange av dei same brukarane som gave meg råd og tips ang dei første høgtalarane, er dei same som fortsatt svarer på spørsmåla mine i diverse tråder.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •