Nye høyttalere - trenger råd! Update: Endelig kjøpt! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ironside
    Det begynner å helle tilbake mot et rent stereo-oppsett, synes Cambridge 840A v.2 virker meget aktuell, ser den har fått gode skussmål rundtom også. Ser ut til at jeg må besøke HFK for en sammenligning mellom 840A v.2 og NAD c375BEE..
    Hei

som sagt, B&W CM8 og Cambridge 840.A v.2 er jeg ikke i tvil kommer til å være en meget god kombinasjon ! Og med 840.A v.2 har du muligheten til å bruke som effektforsterker senere i et hjemmekino oppsett hvis du ønsker det.
    Er heller ikke i tvil om at å bruke pengene på et slikt oppsett kommer til å gi mye mer spille glede og låte mye bedre enn å bruke 20.000,- nå på et fullt surround sett. Bedre å bygge på senere hvis man ønsker å ta seg råd til det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Endelig er lang tids grubling og tenking over; anlegget er i hus!
    Det ble noe ganske annet enn hva jeg opprinnelig tenkte, på bruktmarkedet fikk jeg tak i B&W CM9 og en Electrocompaniet ECI-3 til en god pris. Kjørte 8 timer i snøføyka for å få tak i dette og var hjemme klokka 5 på morgenen, men det var absolutt verdt slitet! Takker for alle råd og innspill jeg fikk

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •