Hvilke av disse subwooferne skal jeg velge - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 83 av 83
    Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Marky Mark

Så hvilken burde jeg velge?
    Du må nesten finne ut hva som er viktigst for deg. Personlig er jeg av den oppfatning at bassen mellom 50-80Hz er viktigere enn bass under 25Hz. Og da styrer jeg unna SVS siden de har sin styrke i dypbassen og ikke låter veldig bra over 50Hz. Men dette har jo selvsagt sammenheng med hvilke høyttalere man har. Har man svære høyttalere som er grisegode ned til 30Hz og en jevn frekvensrespons ned dertil, så kan en sub som først og fremst er god i dypbassen være et veldig bra alternativ.

Til høyttalerne dine tror jeg dog du er bedre tjent med noe annet enn SVS. Både Epik, eD og timc sitt forslag om JBL tror jeg er bedre alternativer for deg. JBLen er nok svært god over 25Hz, og med en Crown forsterker får du DSP/EQ med på kjøpet.

Newcomer Marky Mark sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men sub`ene jeg nevnte i forrige innlegget er jo begge lukka sub`er som er egentlig for musikk, trodde eg.
    Og då tenkte eg at sb12nsd ville vert et godt alternativ til pb12nsd og pb10nsd new, til film siden SVS er kjente for det.
    Som nevnet i artikkelen jeg linket til så står det ay sb12nsd vil ver et godt alternativ til pb12nsd uten for mange kompromisser. Og fikk og høre på mail fra lsound.no og andre at Epik Legend og ville være det
    Hjemmekino: Denon avrX5200W ,B&W Cm10s2, Sony HW65ES, Panasonic Bluray, Toshiba HDdvd, Intel NUC, Sony PS1-4, Htpc, Nintendo, Sega, Xbox 1 360 & One.
    Stue: Denon avr3313, B&W CM8, Panasonic P65vt50, Mac mini, Nintendo WiiU, Lyse HD pvr

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligger ikke tegningen til Tangen sin Ragnarok212 ute? Den vil du kunne snekre sammen for ca 10k med forsterker.

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •