Ny Sub maks 6000,-eller kanskje litt over

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Marky Mark sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Sub maks 6000,-eller kanskje litt over

Hei,

Trenger hjelp med å kjøpe ny sub.
    Planen var å kjøpe en Dali Ikon sub eller en Dali ikon mk2 sub. Men så fant jeg ut at jeg ikke hadde plass til den.
    Har maks plass til 35cm bredde der jeg skulle ha den, høyde og dybde har ikke så mye å si, der har jeg bedre plass.

Så tenkte litt på denne:
    LYNGDORF BW-1 Subwoofer | Hi-Fi Klubben

eller denne:

SVS PC12-NSD Subwoofer - 12" basselement og 325W - L-Sound AS

Disse så ut som noen gode alternativer, men jeg har ikke hørt noen av de, bare lest litt om de.

Hvis dere har noen andre eller bedre alternativer, så setter jeg pris på det.
    Eneste kravet jeg har er at sub'en ikke skal vær dårligere en Dali ikon sub'en, siden det var den jeg egentlig falt for.

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå for tuben om du ser mest film Er du mer musikk orientert kan du jo gå for SVS SB12-NSD Subwoofer - 12" og 400W DSP - L-Sound AS

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marky Mark
    Hei,

Trenger hjelp med å kjøpe ny sub.
    Planen var å kjøpe en Dali Ikon sub eller en Dali ikon mk2 sub. Men så fant jeg ut at jeg ikke hadde plass til den.
    Har maks plass til 35cm bredde der jeg skulle ha den, høyde og dybde har ikke så mye å si, der har jeg bedre plass.

Så tenkte litt på denne:
    LYNGDORF BW-1 Subwoofer | Hi-Fi Klubben

eller denne:

SVS PC12-NSD Subwoofer - 12" basselement og 325W - L-Sound AS

Disse så ut som noen gode alternativer, men jeg har ikke hørt noen av de, bare lest litt om de.

Hvis dere har noen andre eller bedre alternativer, så setter jeg pris på det.
    Eneste kravet jeg har er at sub'en ikke skal vær dårligere en Dali ikon sub'en, siden det var den jeg egentlig falt for.
    Lyngdorf sin er ment for roomperfetct og har ikke innebygget forsterker! Den er vannvittig bra, men kun til sitt bruk.. tror nok SVS er tingen for deg!

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo forhøre deg om frakt på denne. http://avforum.no/avtorget/showprodu...=70988&cat=all
    Kanskje du sparer noen kroner.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oii, glemte å nevne bruken min
    ja, det er jo først og fremst film, så musikk og spilling.

Så jeg burde gå får tuben? så det var gode komponenter jeg valgte? ingen altermativer som er bedre i forhold til størrelse og pris?

hva er forresten roomperfect?
    Hjemmekino: Denon avrX5200W ,B&W Cm10s2, Sony HW65ES, Panasonic Bluray, Toshiba HDdvd, Intel NUC, Sony PS1-4, Htpc, Nintendo, Sega, Xbox 1 360 & One.
    Stue: Denon avr3313, B&W CM8, Panasonic P65vt50, Mac mini, Nintendo WiiU, Lyse HD pvr

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde satt pris på hvis noen kunne hjulpet meg å få svar på de siste spørsmålene mine,
    Tingen er at jeg må helst bestille idag.

Tingen er at jeg har lyst på tuben, men er usikker pga to ting, den første er plassen som jeg nevnte i første innlegget og det betyr at jeg må flytte på ting i stuen hvis jeg skal ha den og det vil jeg helst ikke, det andre er at tuben er jo over to år gammel ser det ut som og då ser jeg får meg at det kanskje har kommet noen bedre alternativer.

noen som kan hjelpe meg å finne ut av dette?
    Hjemmekino: Denon avrX5200W ,B&W Cm10s2, Sony HW65ES, Panasonic Bluray, Toshiba HDdvd, Intel NUC, Sony PS1-4, Htpc, Nintendo, Sega, Xbox 1 360 & One.
    Stue: Denon avr3313, B&W CM8, Panasonic P65vt50, Mac mini, Nintendo WiiU, Lyse HD pvr

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •