kjøp av 5.1 anlegg ~4k

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kjøp av 5.1 anlegg ~4k

Hei AVforum, Jeg er ny på forumet så jeg vet ikke hvor mange slike tråder det allerede finnes..

uansett, jeg er på utkikk etter et 5.1 anlegg. noe som passet til en billig 5.1 reciver jeg har stående. den leverer 6x150w surr. og 2x200w stereo. Den er som sagt billig og deretter sannsynlig vis strømsvak.

Planen var å ha 5stk småhøyttalere, evt. gulvhøytt. i front og en 10-12" sub.

Kriterier:
    - jeg avskyr overtone i Mid-diskant, den lyden som skjerer i ørene når jeg skrur opp. vil helst unnlate det.
    - Subben og høyttalerene bør fylle ut hverandre, å sammen spille hele registeret.
    - jeg vil ha fin lyd, ikke nødvendig vis på High-End nivå, men også kunne få litt trøkk i Techno, Dance o.l.
    - svart utseende

jeg har kikket ut et par sett på Surround.no, trenger litt hjelp fra folk med mer erfaring enn meg ; )

Dynavoice SC-5 EX m/ XTZ 99 W10.16 High glossy 5.1 med Sub | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Dynavoice F-6 EX+SW-10-5.1-pakke 5.1 med Sub | Surround.no - Høyttaler spesialisten

SKAL ikke være noe dyrere enn disse. gjerne mye billigere

Kom gjerne med forslag : )
    På forhånd takk

Håkon Grødal, Oppdal

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan dette settet være noko for deg?
    Komplett.no - Harman Kardon HKTS11 sort
    Koster rett i underkant av 4 lapper. har personlig ikkje høyrt det sjølv, men lyd og bilde gav det veldig god kritikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de der ser bra ut, noen som har hørt dem? viktig at de ikke har såppas overtone som Logitech z-5500, jeg solgte det p.g.a. jeg er redd for hørselen min..

Edit: er det verd å satse billig? ; Proson Reality 5.1 i sølv 5.1 med Sub | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •