Fence Audio NFD 65 og RX-V367 fra fnky.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 56
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fence Audio NFD 65 og RX-V367 fra fnky.no

Skal ønske meg hjemmekinoanlegg til jul, men er ikke sikker på hvilke høyttalere jeg skal gå får, kom over et pakketilbud fra Fnky som fristet, siden det var billig og så ut som fronthøyttalerne der hadde god bass, og et godt lydspekter.

Jeg har hørt noe småsnakking om at Fence Audio er litt oppskrytt, men jeg tror ikke de er så dårlige som de skal ha det til...

her er linken - NFD 65 og RX-V367 - Fnky

Receiveren er bra nok for meg, men tror dere jeg kan finne et annet pakketilbud eller en annen receiver+front'er som gir god bass og godt lydspekter til under 3,6 k ?

Kan ikke ha FOR god bass, mtp at jeg har rom på loftet, og stua er lokalisert rett under rommet mitt

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hydroz
    Skal ønske meg hjemmekinoanlegg til jul, men er ikke sikker på hvilke høyttalere jeg skal gå får, kom over et pakketilbud fra Fnky som fristet, siden det var billig og så ut som fronthøyttalerne der hadde god bass, og et godt lydspekter.

Jeg har hørt noe småsnakking om at Fence Audio er litt oppskrytt, men jeg tror ikke de er så dårlige som de skal ha det til...

her er linken - NFD 65 og RX-V367 - Fnky

Receiveren er bra nok for meg, men tror dere jeg kan finne et annet pakketilbud eller en annen receiver+front'er som gir god bass og godt lydspekter til under 3,6 k ?

Kan ikke ha FOR god bass, mtp at jeg har rom på loftet, og stua er lokalisert rett under rommet mitt
    Fence Audio er definitivt ikke så dårlig som alle skal ha det til.
    Hadde FA Duo-30, di er små men ga ikke så verst lyd i forhold til pris.
    NFD-65 er ganske store, å di trenger litt watt så om du skal ha noe skikkelig "lydtrykk" så er ikke nokk med bare recieveren (funker dog en liten stund =))
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer joakimsb sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Dynavoice Dynamite 8 og Onkyo SR308? Jeg kjører dette nå, og er meget fornøyd

Dynavoice Dynamite 8 sort pianolakk Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Onkyo TX-SR308 receiver - Lefdal

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimsb
    Hva med Dynavoice Dynamite 8 og Onkyo SR308? Jeg kjører dette nå, og er meget fornøyd

Dynavoice Dynamite 8 sort pianolakk Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Onkyo TX-SR308 receiver - Lefdal
    Tror nokka at den onkyen blir for svak for Dynamite

De er på 250 watt og onkyen gir bare 100 watt ;p

Men takk for Tipset på de billige Dynamitene, skal se om jeg finner en billig receiver som er billig og klarer og drive dem godt

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Men takk for Tipset på de billige Dynamitene, skal se om jeg finner en billig receiver som er billig og klarer og drive dem godt
    Du skal ikke se så mye på Wattn i recieveren, og onkyoen klarer sikkert å levere mere sprell i lyden enn det yamahaen klarer. Wattn i en reciever er ALDRIG like mye som er opgit forutenom Harman Kardon sine.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

man skal vel lete ganske lenge for å finne en billig reciver som klarer å gi f.eks 250 watt(ekte= rotel/NAD watt). Alternativet: en billig reciver med pre-out er nok bedre.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer joakimsb sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tro meg, jeg spiller høyt og klart som faan med min SR308. Om det ikke er nok kan du kjøpe en XTZ Sub Amp 1 og koble høyttalerene til, altså bi-ampe, da får du futt da! Vurderer det om jeg skal ha center og bakhøyt. etterhvert.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimsb
    Tro meg, jeg spiller høyt og klart som faan med min SR308. Om det ikke er nok kan du kjøpe en XTZ Sub Amp 1 og koble høyttalerene til, altså bi-ampe, da får du futt da! Vurderer det om jeg skal ha center og bakhøyt. etterhvert.
    Du spiller kanskje høyt, men langt fra optimalt.
    Å hadde du hørt høytalerne dine med noe mere futt, så hadde du ikke kalt lyden for "klar som ****"...
    Det kan jeg garantere deg.

Man kommer lengere med en reciever som har pre-out med ett passelig effekttrinn.

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, jaja ser ut som det beste for meg blir og gå får det jeg hadde i utgangspunktet fra fnky.no

Kansje ikke rare greierne , men kan jo alltid oppgradere, og tviler at de på fnky.no hadde satt sammen et par høyttalere og en receiver i en pakke hvis de hadde spilt dårlig sammen

Takk for alle inspill og svar !

Newcomer sweetbeatz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, jaja ser ut som det beste for meg blir og gå får det jeg hadde i utgangspunktet fra fnky.no

Kansje ikke rare greierne , men kan jo alltid oppgradere, og tviler at de på fnky.no hadde satt sammen et par høyttalere og en receiver i en pakke hvis de hadde spilt dårlig sammen

Takk for alle inspill og svar !
    Det er mye bedre å prøve å få tak i Fence utstyr på Netthandelen.no
    Netthandelen gav meg alt jeg eier av Fence utstyr til under 3/4 av prisen på fnky.no

Håper ikke du har kjøpt ennå!

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å sikkler på disse jeg:
    CAV MD - EX3G - Gulvstående | Høyttaler | Fnky

Noen som har handlet fra denne butikken?

Newcomer sweetbeatz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    Sitter å sikkler på disse jeg:
    CAV MD - EX3G - Gulvstående | Høyttaler | Fnky

Noen som har handlet fra denne butikken?
    Kjøpte kabler derfra og er fornøyd med både pris, service og leveringstid.
    Anbefales! :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt noe av utstyret fra fnky, men kun gjennom Netthandelen.

Kjøpte nettopp en 8" sub til under 1/3 av prisen på fnky.no

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sweetbeatz
    Det er mye bedre å prøve å få tak i Fence utstyr på Netthandelen.no
    Netthandelen gav meg alt jeg eier av Fence utstyr til under 3/4 av prisen på fnky.no

Håper ikke du har kjøpt ennå!
    Har ikke kjøpt enda nei

Men bare lurer, Netthandelen er det privatpersoner som legger brukte gjenstander ut til auksjon eller er det selve firmaet som legger ut nye gjenstander til auksjon og sender det til oss via posten ? :P

EDIT: fant ut at det var fabrikkutstyr , vurderer og by på Boost 2010 for 750 kr, det dumme er at det koster over 800 kr i frakt

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke kjøpt enda nei

Men bare lurer, Netthandelen er det privatpersoner som legger brukte gjenstander ut til auksjon eller er det selve firmaet som legger ut nye gjenstander til auksjon og sender det til oss via posten ? :P

EDIT: fant ut at det var fabrikkutstyr , vurderer og by på Boost 2010 for 750 kr, det dumme er at det koster over 800 kr i frakt
    Di kjøper vell opp partier av andre leverandører/firmaer og selger på Auksjon. Å ja netthandelen.no er ett firma, ingen privatsalg der :P
    Boost 2010 er store, å veier nokk en del. Å da blir prisen på frakten deretter også. Om det er mye å tjene på å kjøpe hos netthandelen så ville jeg heller kjøpt derfra. Om du kan vente, så kan du jo finne andre auksjoner å by på di. d kan jo hende du får di enda billigere. Har sett folk som har fått Boost 2010 for 100 lappen :P

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Di kjøper vell opp partier av andre leverandører/firmaer og selger på Auksjon. Å ja netthandelen.no er ett firma, ingen privatsalg der :P
    Boost 2010 er store, å veier nokk en del. Å da blir prisen på frakten deretter også. Om det er mye å tjene på å kjøpe hos netthandelen så ville jeg heller kjøpt derfra. Om du kan vente, så kan du jo finne andre auksjoner å by på di. d kan jo hende du får di enda billigere. Har sett folk som har fått Boost 2010 for 100 lappen :P
    jeg trykket med uvilje på autobud, så nå har jeg bydd 850 kroner for boost 2010, hvordan kan jeg fjerne det? :P

Frakta for 2010 er 800 kr, og NFD 65 er på 675

Tror du det er stor sjange får at det kommer flere 2010 / NFD 65 til en billigere penge før jul på netthandelen ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg trykket med uvilje på autobud, så nå har jeg bydd 850 kroner for boost 2010, hvordan kan jeg fjerne det? :P

Frakta for 2010 er 800 kr, og NFD 65 er på 675

Tror du det er stor sjange får at det kommer flere 2010 / NFD 65 til en billigere penge før jul på netthandelen ?
    Ved siden av Autobud summen står det en knapp med "Endre". Denne er for å rette autobud summen.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Autobud kjenner jeg ikke til så godt, bruker det aldrig.
    men å fjerne ett enkelt bud går vell ikke ann før noen har bydd over deg, og du må ikke by før auksjonen nermer seg slutten siden prisen bare går høyere å høyere da.
    Jeg pleier å by når det er 10-20 sec igjenn, men det betyr ikke att du nødvendigvis vinner auksjonen siden siste bud legger inn 2 min ekstra. Er du heldig så får du di, om ikke så er det vell en kar som byr over deg. Men da igjenn så kan du by over han igjenn.

Det er som regel Auksjoner hele tiden på FA produktene ettersom jeg har sett, men det gjelder bare å logge inn å by til rett tid. Jeg har fått best "luck" når folk er på jobb og tidlig på morningen når auksjonene som har pågått om natta nærmer seg slutt.

Men uans så er det ikke en dom pris, så lenge di går under prisen til deres egen nettside.

Bare husk att 2010 er store høyttalere, di trenger en god del watt. Så en liten reciever vil virkelig skuffe deg. Kjøp en Reciever med Pre-Out, og så kan du i ettertid invistere i en effektforsterker (du har jo alltids bursdag også ) Også har jeg sterk tro på att NFD-65 vill gjøre deg mere fornøyd lydkvalitets messig.

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Autobud kjenner jeg ikke til så godt, bruker det aldrig.
    men å fjerne ett enkelt bud går vell ikke ann før noen har bydd over deg, og du må ikke by før auksjonen nermer seg slutten siden prisen bare går høyere å høyere da.
    Jeg pleier å by når det er 10-20 sec igjenn, men det betyr ikke att du nødvendigvis vinner auksjonen siden siste bud legger inn 2 min ekstra. Er du heldig så får du di, om ikke så er det vell en kar som byr over deg. Men da igjenn så kan du by over han igjenn.

Det er som regel Auksjoner hele tiden på FA produktene ettersom jeg har sett, men det gjelder bare å logge inn å by til rett tid. Jeg har fått best "luck" når folk er på jobb og tidlig på morningen når auksjonene som har pågått om natta nærmer seg slutt.

Men uans så er det ikke en dom pris, så lenge di går under prisen til deres egen nettside.

Bare husk att 2010 er store høyttalere, di trenger en god del watt. Så en liten reciever vil virkelig skuffe deg. Kjøp en Reciever med Pre-Out, og så kan du i ettertid invistere i en effektforsterker (du har jo alltids bursdag også ) Også har jeg sterk tro på att NFD-65 vill gjøre deg mere fornøyd lydkvalitets messig.

Så langt har jeg sikra meg 4 stk. bananplugger, men vil ikke sende de alene for 160 kr inkl. frakt , så skal prøve å sikre meg den 2010'en som er igjen, satsa på NFD'en fordi den kansje blir bedere på en liten receiver, men den gikk til 1550 da ga jeg opp.

Men hva skjer hvis jeg ikke vil ha bananpluggene og venter en uke så kjøper jeg NFD ?
    Går de bare til videre auksjon imorgen elns ?

Forresten ikke så mange auksjoner på høyttalere som går under jobbtid, de fleste slutter i 23 tiden

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hva skjer hvis jeg ikke vil ha bananpluggene og venter en uke så kjøper jeg NFD ?
    Går de bare til videre auksjon imorgen elns ?
    Skulle akkurat til å svare deg, men så lot jeg være.

Av følgende grunner:
    1. Alt dette står veldig tydelig på Netthandelen sider.
    2. Du burde lest det FØR du begynte å legge inn bud (det samme gjelder forøvrig Autobud funksjonen du hadde problemer med).

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •