Bass instilliner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bass instilliner

Får verken stilt på basset eller diskanten på anlegget mitt. har en Herman Kardon 980 forsterker og et par Dynavoice Dynamite 10 høytelere. da jeg går på mode og innstligg på bassen, så endrer ikke bassen seg på høtalerne når jeg endrer den på forsterkern. Samme når jeg stiller på trieble.Kan noen hjelpe meg?

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Karlern
    Får verken stilt på basset eller diskanten på anlegget mitt. har en Herman Kardon 980 forsterker og et par Dynavoice Dynamite 10 høytelere. da jeg går på mode og innstligg på bassen, så endrer ikke bassen seg på høtalerne når jeg endrer den på forsterkern. Samme når jeg stiller på trieble.Kan noen hjelpe meg?
    Har du en funksjon som heter noe med direct eller straight på forsterkeren kanksje? pure direct eller lignende. Ofte er det slik at tonekontrollene ikke fungerer hvis dette er påslått.
    --
    Thorbjørn

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Har du en funksjon som heter noe med direct eller straight på forsterkeren kanksje? pure direct eller lignende. Ofte er det slik at tonekontrollene ikke fungerer hvis dette er påslått.
    Fytti takk som bare rakkern=D var akkurat det det var, har ikke sett den knappen før jeg, var litt sjult. Nå blei jeg letta. hehe. ogigjen takk som bare det!=D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •