3 surroundpakker, Jamo vs. Dynavoice

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Newcomer xExisioNx sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan gå god for m65 pakken til 4000. Kjøpte den pakken selv for snart 2 år siden og sammen med en xtz w10.12(brukt til 2000) er jeg veldig fornøyd. Har et rom som er ca 15kvm og som sakt, meget fornøyd. Kommer til å ha dette anlegget til jeg har mulighet til å gå for klipch og et litt mere dedikert rom.
    Kan også nevne at jeg har yamaha rx v663 receiver. Tror det skal mye til for å få så mye godlyd til en totalpris på (12k tror jeg at jeg har brukt med ledninger osv. Da var alt nytt utenom xtz subb)

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer xExisioNx sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier ikke helt hvilken pris klasse du går for, og om du skal ha med sub eller ikke. Jeg angrer veldig på at jeg kjøpte alt seperat. Begynnte med 5.0 pakken med m65 og kjøpte Receiver fra mpx og kjøpte sub senere brukt.

Vis jeg skulle kjøpt anlegg for første gang igjen med *erfaringen* jeg har nå.
    Hadde jeg heller spyttet litt extra i dt og kjøpt en full pakke.

Yamaha RX-V767B + Dynavoice M-65 EX + XTZ 99W12.16 Med Sub og Forsterker | Surround.no - Høyttaler spesialisten
    Feks denne.
    Edit: Denne vil du definitivt bli fornøyd med og har store muligheter for utbygging senere.
    Du har 6x hdmi inn 2x hdmi ut(Bør holde i massevis og litt til) , 3d receiver med hdmi 1.4

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

F-6

Hvis du er ute etter ett 5.0 system ville jeg nok droppet f-6. De har ikke den filmbassen man ønsker, med en sub derimot spiloler de veldig bra.
    Jeg tror heller ikke dynamiteserien holder samme kvalitet som f-6 eller m65, så i mine øyne tror jeg m-65 pakken er perfekt for et 5.0 system.
    Når det er sagt har jeg selv F-6 pakken (pluss liten sub til 80hz og under) og har aldri angret på at jeg ikke kjøpte m65, de spiller sykt bra til prisen!

Tror ikke du vil gjøre et dårlig kjøp på noen av pakkene så det er bare å følge magefølelsen:-D

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå 5.1 .. men har lyst på 7.1.. gir ikke 7.1 bedre filmopplevelse enn 5.1 ?
    Dynavoice Magic F-6 EX 7.0 + Onkyo TX-SR608B = sant? .. + en sub en gang.. men den pakken xExisioNx linka til frista også.. **** så vanskelig dette skulle være da

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok tror jeg har klart å komme ned til 2 stk.
    Onkyo TX-SR608 Black m/ Dynavoice M-65 EX 5.0 Black + XTZ W99 12.16 Piano Med Sub og Forsterker | Surround.no - Høyttaler spesialisten
    Yamaha RX-V767B + Dynavoice M-65 EX + XTZ 99W12.16 Med Sub og Forsterker | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Samme høytalere med forskjellige recievere.. hvilken? Ene pakken er spesielt anbefalt av siden og er 1000kr billigere :???:

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    7.1 er det ikke så mange filmer som har og skal jeg være helt ærlig så hører ikke jeg forskjell på 5.1 og 7.1.

Jeg ville ha kjøpt pakken med Yamaha siden den har pre-ut og er testvinner.

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dem har også en pakke med Yamaha RX-V667B isteden for RX-V767B.. er RXV767B verdt betale 1500kr mer for? Ser ikke store forskjellen på dem på enten utseende og spesifikasjoner

http://www.netonnet.no/CompareView/4...temList=128518

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •