Jamo 606 HCS-3 vs HCS-6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jamo 606 HCS-3 vs HCS-6

Jeg bestilte Jamo 606 HCS-6 5.1 (inkl Jamo SUB250) fra en nettbutikk men fikk tilsendt feil høyttaler-pakke - fikk HCS-3 samt subben Jamo Sub 250.

Det er vesentlig forskjell i pris på HCS-3 og HCS-6 i den butikken jeg kjøpte fra og lurer derfor hva som er forskjellen på de 2 høyttaler-pakkene?

Jeg fikk tilbudet om å sende tilbake 5.0 pakken gratis for så å få tilsendt en ny 5.0 pakke ( HCS-6 ).

Eller jeg kunne få 850kr tilbakeført på min konto.

Da er spørsmålet, er det vits i å sende inn de jeg allerede har fått tilsendt eller skal jeg godta 850kr tilbakebetalt?

Vil vite hva som er forskjellen på disse pakkene før jeg bestemmer meg, men klarer ikke finne noen god info på settene. Selv ikke på Jamo sine sider.

Kunne noen tatt bilde av sine HCS-6 høyttalere å legge ut her så jeg fikk se om det var noen forskjell utseendemessig? Hadde vært til stor hjelp

-
    Stian

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen som vet noe som helst om disse Høyttalerene? : (

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

JAMO 606 HCS6 er et Jamo 606 HCS3 med en Jamo 250 SUB. Så det er ingen fysiske forskjeller, fargene er de samme, høyttalerne er de samme. Ville nok takket ja til de 850,- ja

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •