Svs pb 12-plus/2 eller 2 xtz 99w 12.16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Svs pb 12-plus/2 eller 2 xtz 99w 12.16

Heisann! Har nå tenkt å kjøpe meg ny sub for jeg har kjøpt meg leilighet og da er ikkje subben jeg har nå på gutterommet stor nåkk vill jeg tro.. Er en ganske stor stue i forhold til det lille gutterommet jeg har nå!

Det jeg vurderer er om jeg skal kjøpe to xtz 99w 12.16 til en pris av 7000 nye

2 stk. XTZ 99 W12.16 i matt Subwoofere | Surround.no - Høyttaler spesialisten

eller en svs pb12-plus/2 pris på denne ligger vell på rundt 8000 brukt.

Test av SVS PB12-Plus/2 Subwoofere - Lyd og Bilde

ser for meg at det blir veldig mye finere med en sub på hver side sammen med frontene og kansje også bedre dynamikk i rommet når man har en på hver side?

svs subben er vell også vansklig å få tak i siden den har gått ut av produksjon, fant en i oslo, og jeg bor i ålesund, så det blir alt for langt å kjøre for å hente en sub, da er det bedre å få tilsendt xtz`ene

noen tips?

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror xtz er muligens mere nabovenlig ;-)

Det ligger vel to SVS NSD-12 tuber på torget om de ikke er solgt til en god pris.

Ellers kan jo Epik Legend være noe for de som sliter med naboer med for god hørsjel.. selges av lsound de også

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har en kompis som hadde to xtz han måtte selge pga naboene så er ikkje helt naboklage frie di heller! synst di hørtes meget bra ut jeg.. di har jo fått kjempe mye skryt her på forumet og ellers andre plasser!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •