Dynavoice F-6 vs. Yamaha NS-555

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Sir.KnowsAlot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice F-6 vs. Yamaha NS-555

Hei.

Hvordan er lydsignaturen til disse to høyttalerne sammenlignet med hverandre? Er det stor forskjell på lyden i de to høyttalerne? Likte lyden i NS-555 veldig godt og lurte derfor litt på å kjøpe dem. Av ren nysjerrighet vil jeg også vite om F-6 kan sammenlignes opp mot NS-555.

Noen som har noen innspill? =)

Mvh

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Det eneste jeg kan si er at dynavoice er uten tvil den høyttaleren som har vunnet flest tester i denne prisklassen. Yamaha er en meget prisbelønnet produsent både når det kommer til forsterkere og høyttalere, men dessverre ikke i denne prisklassen.

Jeg vil, modig nok, påstå at F6 og F65 er langt bedre enn yamaha på absolutt alle områder i denne prisklassen.

Intermediate JAMES HOWLET sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

dynavoice

Sitat Opprinnelig postet av Sir.KnowsAlot
    Hei.

Hvordan er lydsignaturen til disse to høyttalerne sammenlignet med hverandre? Er det stor forskjell på lyden i de to høyttalerne? Likte lyden i NS-555 veldig godt og lurte derfor litt på å kjøpe dem. Av ren nysjerrighet vil jeg også vite om F-6 kan sammenlignes opp mot NS-555.

Noen som har noen innspill? =)

Mvh

skal du slippe unna med en billig penge, og kun bruke rundt 1k på høytalere. så får du nok ikke noe bedre enn f6. yamaha har jeg ikke hørt, bruker selv f6 som bakhøytalere, brukte de før som front i en overgangs periode, synes de var meget gode til prisen. google de så finner du tester av de

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •