Kjøpe anlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Kjøpe anlegg

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe anlegg

Hallo. har nå tenkt lenge på at jeg skal kjøpe meg et anlegg. har liten peiling, så håper jeg kan få noen inspill fra forumet. har lyst på stereohøytalere og en forsterker eller reciever til en pris rundt 8000kr. skal bruke høytalerne, til både å høre på musikk og se på film/spille. liker at det er litt bass i musikken, men vil ikke at bassen skal overdøve andre lyder når jeg ser på film. så søker et stabilt anlegg som gir god trøkk og punch. håper at noen kunne hjulpet meg med dette=D

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Karlern
    Hallo. har nå tenkt lenge på at jeg skal kjøpe meg et anlegg. har liten peiling, så håper jeg kan få noen inspill fra forumet. har lyst på stereohøytalere og en forsterker eller reciever til en pris rundt 8000kr. skal bruke høytalerne, til både å høre på musikk og se på film/spille. liker at det er litt bass i musikken, men vil ikke at bassen skal overdøve andre lyder når jeg ser på film. så søker et stabilt anlegg som gir god trøkk og punch. håper at noen kunne hjulpet meg med dette=D
    Satser du da ren stereo, eller muligheten for surround utbyggning senere?
    For en dedikert stereoforsterker vil utvilsomt gjøre en mye bedre jobb iforhold til en receiver

Harman/Kardon HK 3390 Stereoreceiver | Soundgarden + kanskje Jamo S 606 GulvstÃ¥ende høyttaler | Soundgarden Men denne pakken med en klype salt, for er usikker på match'n H/K-Jamo.

Også her du jo Dynavoice M-65 EX Black Oak/Piano Finish Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten + Yamaha RX-V767 Black Yamaha | Surround.no - Høyttaler spesialisten så har dy muligheten for utbygging til surround etterhvert.

Så selvfølgelig Klipsch Klipsch RF-42 II Black Gulvhøyttaler - 2 x 4.5" basselement - L-Sound AS + Yamaha RX-V567 7x105W 7.1 3D A/V receiver - L-Sound AS

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil anbefale bruktmarkete. Da har du mange ganger mulighet for å komme på en demo. Og du vil få mye mer for pengene. Men det lønner seg og lese litt på forumet her på hva som match bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for forslaga=D
    ElDuce:Trur jeg vil satste på stereo, for har ikke noe sted å sette surround anlegget. men hvis jeg er ufornøyd med bassen på høytalerne, vil jeg kanskje kjøpe meg en sub seinere:P
    Yuri555: er ganske ny på markedet her, så har du noen forslag om linker hvor jeg kan se på bruktmarkedet.

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=70012&cat=12

Du har jo slik som dette, å evt finne en god stereoforsterker
    Fant desverre ikke noe interessant på brukten her, men du kan jo lete litt på hifisentralen og finn.no Litt tålmodighet så kommer de nok...

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne er billigere enn på lenge og er strømsterk:
    Harman/Kardon HK980 Integrert forsterker | Soundgarden
    Og M-85'ene spiller meget bra, særlig i forhold til prisen. Du trenger ikke sub til musikk med mindre du har ekstremt behov:
    Div Hjemmekino fra Dynavoice, Cerwin Vega og NAD - FINN Torget

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sett litt på tissa to høytalere: Proson Stadium 10 Black + Piano Proson | Surround.no - Høyttaler spesialisten og Dynavoice Dynamite 10 sort pianolakk PAR Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten eller Dynavoice M-65 EX Natural Oak Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten
    så lurer jeg på hvem av disse tre som er best i forhold til prisen, og hva slags forsterker jeg burde hatt til dem=D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •