SAMSUNG UE46C7705 og SAMSUNG HT-C6800 hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SAMSUNG UE46C7705 og SAMSUNG HT-C6800 hjemmekino

Hei!

Jar heg kjøpt et hjemmekinoanlegg, Samsung HT-C6800 fordi jeg ikke ønsker så mange høyttalere i stua. Jeg har egentlig 2 spm. ang. dette hjemmekinoanlegget.

- Jeg hadde tenkt å ha høyttalerne hengende på hver side av TV'en. Jeg har ikke så mye plass å gå på, så de vil henge mellom 5 - 10 cm fra tv-ramma. I veiledningen står det at de bør henge 3-4 meter fra tv'en. Dette er muligens for å få best mulig lydbilde, men det er ikke mulig å få til her - evnt. kun på 1 høyttaler og da vil det vel bli litt rart lydbilde? På den andre side vil magnetfeltene i høyttalerne påvirke LED-tven? Det står også at det kan pårvike bildefargene i bruksanvisninga, men jeg vet ikke om dette bare gjelder gamle tver? Dumt å henge de på veggen og så blir bildet rart etter en stund. Hvis det er så at det påvirkes, vil dette skje med en gang?

- En annen ting er om noen har erfaring med denne Blu-ray spilleren? Jeg syns den støyer mye ved lesning av plater, også under spilling av film. Selvsagt vil jo volumet på lyden overdøve dette, men jeg lurer på om det skal være sånn eller om det er noe feil med min..

Mvh,
    Hannah

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ikke noe problem å henge høyttalerene tett inntil skjermen, sats på slik du har skissert med høyttalerene 5-10cm ut fra ramma! :razz:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •