Vurderer bokhyllehøyttalere(?), tips?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vurderer bokhyllehøyttalere(?), tips?

Jeg har pr. dags dato et par Audio Pro Focus SA-5 høyttalere stående, men jeg føler ikke disse passer helt inn, samt at min kone begynner å bli rimelig lei av gulvstående høyttalere.

Jeg vurderer derfor "bokhylle-høyttalere" eller hva det kalles, men med absolutt ingen kunnskap opp høyttalere lurer jeg på hva jeg skal velge.

I første omgang blir det et par i rent stereo-oppsett, men kommer nok til å kjøpe et par til senere for å kjøre et 5.0 eller 5.1-oppsett.

Jeg har en Onkyo TX-NR708 receiver på vei og bruksområdet er stort sett tv/film.

Uten noen spesiell grunn har jeg tittet litt på B&W M-1 i sort hos Hi-Fi klubben da jeg synes de ser greie ut, samt at prisen forsåvidt er grei nok.

Men før jeg kjøper disse, kan jeg finne disse billigere noe sted, eller er det noen andre jeg heller bør vurdere?

Det ligger et par til tusenlappen på Torget på finn.no, men de er i sølv og jeg vil gjerne ha i sort.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    B&W M1 er en god Høytaler de. Men du burde ha en basser sammen med de. Hadde selv M1, fin Lyd men manglet fylde så skaffet meg en basser. ASW 608. Da ble det stoooor forandring ja
    Men du kan dra og høre på b&w 685. Har de selv nå og er meget fornøyd...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •