JBL ES150P eller Wharfedale SW-15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

JBL ES150P eller Wharfedale SW-15

Jeg trenger en subwoofer, den vil bli brukt ca 60/40 - musikk/film. Jeg har fra før Denon AVR 1709 sammen med et sett Dynavoice M-65 som er biamp koblet i en stue på ca 3 x 7m.

Jeg har sett på disse to og vurderer hvilken jeg bør gå for. Begge to koster ca 2000kr.

En kamerat har en Wharfedale SW-15, og den spiller mer enn kraftig nok, men kan til tider føles litt buldrende, og så er jeg litt redd for at den blir litt for stor i stua.

Hvilken syns dere jeg bør gå for?

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dammed
    Jeg trenger en subwoofer, den vil bli brukt ca 60/40 - musikk/film. Jeg har fra før Denon AVR 1709 sammen med et sett Dynavoice M-65 som er biamp koblet i en stue på ca 3 x 7m.

Jeg har sett på disse to og vurderer hvilken jeg bør gå for. Begge to koster ca 2000kr.

En kamerat har en Wharfedale SW-15, og den spiller mer enn kraftig nok, men kan til tider føles litt buldrende, og så er jeg litt redd for at den blir litt for stor i stua.

Hvilken syns dere jeg bør gå for?

Har hørt jbl subbene og syntes ikke de er noe tess i det hele tatt! warfdale sw15 har jeg hørt på elkjøp og gir mye mer lyd for pengene

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja valget falt for Wharfedale for en par timer siden. Kassen er gigantisk, men trykket og kraften fra 15" er såpass, at man kunne ikke se bort i fra det.

Og siden en venn av meg har den, så vet jeg hva det går ut på. Var litt redd for at 10" blir for svak.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •