Bytte element i Dali Mentor 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte element i Dali Mentor 6

Nå er jeg svært usikker på hva som er galt. Men jeg frykter det er diskanten, eventuelt et basselement. Jeg hører spesielt dette når jeg hører på nettradio via 3808. Og da hører jeg kun på den ene siden(venstre). Når jeg setter på Iron Maiden - Dance of Death-plata hører klarer jeg ikke finne tilbake til lyden. Selv ikke på introen No More Lies som vel er litt kraftig kost.

Er det mulig å bytte element til mentor 6 og gjøre dette selv?

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å ta øret inntil diskanten som ikke spiller og eventuelt basselementet.
    Sjekk eventuelt innstillinger på forsterkarn som for eksempel Balance om denne står på 50:50 eller om kabler som har falt av fra elementene som er en liten sannsynlighet skal kunne skje.

Hvis det viser seg at elementet/elementene ikke spiller så kan du ta kontakt med Hifi-klubben så bestiller dem nye elementer om dem ikke har på lager i butikken.
    Du kan fint gjøre denne jobben selv.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ofte kun å skru ut de skruende rundt elementet for å få det ut.. Hifiklubben har nye element.. men Dali reservedeler er vistnok dyre :S.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Prøv å ta øret inntil diskanten som ikke spiller og eventuelt basselementet.
    Sjekk eventuelt innstillinger på forsterkarn som for eksempel Balance om denne står på 50:50 eller om kabler som har falt av fra elementene som er en liten sannsynlighet skal kunne skje.

Hvis det viser seg at elementet/elementene ikke spiller så kan du ta kontakt med Hifi-klubben så bestiller dem nye elementer om dem ikke har på lager i butikken.
    Du kan fint gjøre denne jobben selv.
    Det er lyd fra alle elementer, men noe skurring av og til. Ledninger sitter fint.

Noen idé om hva prisen ligger på?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •