Kef iQ9 som bakhøytaler?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active bjorlien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kef iQ9 som bakhøytaler?

Hei.

Jeg vil kjøpe meg nye fronter, og kanskje en reciever som jeg kan koble stereoforsterkerne mine til.

Vil det da være anbefalt og bruke Kef iQ9 som bakhøytaler eller burde jeg kvitte meg med disse for og kjøpe noen mindre?

Jeg bruker rent stereo system idag med Kef iQ9 som fronter, og Arcam A38 + Arcam P38 forsterkere, noe jeg tror er over-kill på fronthøytalere og vil derfor oppgradere disse!

Active UOB sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    491
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjorlien
    Hei.

Jeg vil kjøpe meg nye fronter, og kanskje en reciever som jeg kan koble stereoforsterkerne mine til.

Vil det da være anbefalt og bruke Kef iQ9 som bakhøytaler eller burde jeg kvitte meg med disse for og kjøpe noen mindre?

Jeg bruker rent stereo system idag med Kef iQ9 som fronter, og Arcam A38 + Arcam P38 forsterkere, noe jeg tror er over-kill på fronthøytalere og vil derfor oppgradere disse!
    Personlig så synes jeg det å bruke iq9 som bakhøytalere er over-kill. Du vil få vell så bra lyd med dedikert dipol bakhøytalere, og du vil ha penger til overs å putte i bedre fronter.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville gått for IQ9 som bakhøytalere da jeg har meget gode erfaringer med stoore bakhøytalere. Det er mye mere trøkk der bak enn jeg trodde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •