Høyttaler i taket på bad

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høyttaler i taket på bad

Har satt av én plass i taket til en innfellingshøyttaler, a la de som er i båter. (Høyttalern skal mates av et Sonos-system.)
    Siden det ofte blir fuktig der kan jeg ikke kjøpe helt hvilken som helst kvalitet.

Men jeg klarer ikke å finne noen høyttalere som spiller både høyre og venstre kanal i samme høyttalern. Sånn at den kan ta to høyttaler-ledninger og spille av hele lydbildet uten at jeg trenger montere to stykker.

Er det noen som vet hva jeg skal se etter da?

Takk!

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er jeg jammen ikke sikker på finnes.

et alternativ er jo å mikse ned stereolyden til mono før den sendes til høyttaleren. kanskje det er mulig å lage et passivt filter som fikser den biffen?

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er mange produsenter som har stereo i en innfellingshøyttaler. SpeakerCraft vet jeg har.

endre: RUSSOUND har, Kipsch har, PSB har, Focal har, Jbl har, osv.
    For meg ser det også ut som ingen av disse vil ha noe problemer med og bli monert i et bad.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

mantra 60

hei folkens jeg var på soundgarden i dag og kjøpte nye høytalere.fy flate for en herlig lyd,jeg kjører med primare effekt A32-og pre 30+cd 31 og jeg er så fornøyd.jeg gleder meg til og få de innspilt.så de DALI MENTOR 6 FÅR JULING AV MANTRAN PÅ MANGE OMRÅDER.Så nå skal jeg selge de.mantran er så mye mere dynamisk og så hurtig så musikken får nytt liv .så nå kommer rockefoten med en gang.jippi denne hobbyn er herlig.man lerer noe hver dag

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av john.davidsen@hotmail.com
    hei folkens jeg var på soundgarden i dag og kjøpte nye høytalere.fy flate for en herlig lyd,jeg kjører med primare effekt A32-og pre 30+cd 31 og jeg er så fornøyd.jeg gleder meg til og få de innspilt.så de DALI MENTOR 6 FÅR JULING AV MANTRAN PÅ MANGE OMRÅDER.Så nå skal jeg selge de.mantran er så mye mere dynamisk og så hurtig så musikken får nytt liv .så nå kommer rockefoten med en gang.jippi denne hobbyn er herlig.man lerer noe hver dag
    Sikker på at du er i rett tråd?!

Eller forum....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •