Qln og Fence audio

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 27
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Qln og Fence audio

Hei!

Eg har lenge hatt lyst på, og vurderer å kjøpa meg Qln artech 12. Utanom på finn.no er det berre i sverige eg kan få tak i dei. Eg lurer derfor på om det er nokon som veit korleis Fence audio boost 12 er i forhold?
    Har høyrt stort sett positive ting om Qln, det har eg ikkje om Fence audio...

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fence boost 212 har jo blitt kåret til best kjøp i lyd&bilde. Den skal vere bra den. Har sjølv testet fence sin boost 2010. Den spilte faktisk fint, bra trykk. Var ikkje så slitsomt på høgt volum. Har hørt noke om at folk har hatt problemer med diskanten i artech 12. Men det var kanskje folk som brukte for liten forsterker.
    Ikkje vær redd for å kjøpe Fence sin boost 212. Den ser ganske bra ut og med fin utforming av kassa. Den utforminga skal vere veldig positiv for lyden og.
    Så man får endel for pengane.

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fence audio, er vel så og si det samma som proson/genexxa... de er helt greie! men etter min mening ikke noe og skrike hurra og hoppe etter!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt å ha desse i eit surroundoppsett, sjølv om dei kanskje ikkje er ideelle. Ser Qln har center og satelittar til sin artech serie. Planen var å bruka dei saman med ein onkyo tx-nr808 og ein 2-kanals effektforsterkar til nokon tusen? Og ein sub til slutt.

Stova eg skal ha dette i er ikkje så voldsomt stor, (Har ikkje flytta inn endå, så eg veit ikkje nøyaktig) og L-forma.

Vil detta vera eit heilt på trynet oppsett? Ser mykje film, men er ute etter skikkelig trykk på musikk. Eg høyrer mest på ekstremmetall og rock frå 70-talet. Sambuaren min høyrer på Lady Gaga og all den skiten der, så det vert nok spelt litt og...

Tar imot alle innspel med takk

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tja hva med et sett brukte al 1000 eller ve15? hentet selv et sett for 2000kr og spiller som fy på gammel panthera og maiden...

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ve15 er og anbefale!! spiller helt rått de! al serien kan jeg ikke anbefale for noe annet en festbule

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CV er ikkje heilt det eg er ute etter...

Vil ha høgtalarar som fungerer bra til film, fin lyd og masse trøkk. Sjølvsagt fin utsjånad og rimelige. Ser umulig ut...

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vel jeg hadde mye heller gåt for ve15 en fence audio for og si det sånn...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha! Då er vel fence utelukka...

Ingen som har erfaring med Artech 12. Har høyrt at lydkvaliteten skal vera ganske god, men veit ikkje sjølv...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt Artech 10 (eller 12, husker ikke helt), og syns det spilte meget bra. Mye trykk i bunndraget, og diskanten ble ikke skrikende selv på veldig høyt volum. Dette ble da spilt på en ganske stor denon surroundreceiver.

Nå kan hodet mitt ta feil, da jeg hørte disse hos husverten min på nyttårsaften, så tipper dere skjønner hvordan formen min var

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ikkjeuvanleg å vera lett å imponera i den tilstanden

Trur jaggu eg skal prøva å skaffa meg eit par qln då. Nokon som har ide kva eg bør ha til å driva dei? Vurderer Onkyo tx-nr808, når den går nedi pris. Men då bør eg vel ha ein grei effektforsterkar og?

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja qln er eit bra merke. Artech 12 er pene å sjå til, pluss at dei spela bra.
    Men du ikkje la deg rive heilt med, og utelukke fence.
    Har testa endel fence, og det er ikkje dårlig. Har sjølv høyrt mykje cerwin vega, proson, genexa, eltax osv. Fence har en god del høgre lydkvalitet enn dei billigste merkene. Lyden er litt layed back og behaglige sjølv om man spiller ganske høgt etter min erfaring. Då var det fence 2010 testa med yamaha 2700 som pre, og midgard oberon 6.1 som effekt. Ja kanskje litt overkill.
    Eg sammanlikna høgtalarane med patos og Dali. Dei minner litt meir om patos. Dali er litt meir skrikande på høgt volum.
    Men Fence boost 2010 er jo nesten det billigste man kan finne innen fence, men spiller såppass bra. Så vil tru at Boost 212 spiller veldig bra! Greitt at dei har noke som er dårlig. Men man kan ikkje dømme merke totalt ut ifrå det.
    Her er ein link til test av 212 i L&B les den! : Fence Boost 212 - Lyd og Bilde

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest den

Nokon som veit korleis det vert med så store høgtalarar til film, i surroundoppsett? Eller om ein må ha stor plass tl dei?

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høgtalara som går dypt er bra til film. Dei der går ganske dypt og, derfor passer dei veldig bra til film. Store høgtalarar er ikkje negativt til film. Men du bør vel ha eit rom på 14kvm og oppover for og utnytte egenskapene. Men det hadde kanskje fungert med eit mindre rom og.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott! Då er det berre å overtala sambuaren om at det vert fint med store høgtalarar.

Dersom eg får tak i Artech 12, bør eg og gå for sat. og center i samme serie, eller er det andre alternativ som kanskje er betre?

Nokon som har peiling på kva forsterkar eg bør bruka på desse høgtalarane?
    ar lyst å bytta ut alt, men har ikkje mykje peiling, så trenger ein del hjelp...

Newcomer Cerwinlover sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Dali Concept-serien da? En smule bedre enn QLN det.
    DALI Concept 6 Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har høyrt Dali ein gong, og likar dei. Har og høyrt bra om dei.
    Men Ikon 6 virkal litt for pinglete...

Ingen som har innspel på resten av det eg lurer på?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordelen med å bruke senter i samme merke er at lydsignaturen blir den samme. Senter er en veldig viktig komponent i hele 5.1 systemet.

Reciver med pre-out er det som er "best". Pga da trenger du nesten bare bruke reciver utgangene til surround back. Og ha effekt til senter og fronter.

Ikon serien til Dali er veldig bra. Mange som mener den er skrikende diskant, men da har de feil matching. Også mange som har hørt de på en kun en reciver, og da blir det dårlig..

Jeg pleier å bruke litt eq på mine ikon. Dvs. heve de lave frekvensene, da er det ypperlig! Så hvis du finner ut du skal ha ikon, så husk at de trenger effekt(Ca 200-300 skikkelige W).

B&W 683 kan du også se på. SA 1750, JBL.

Qln artech 12 har jeg ingen erfaring med. Fence er vel omtrent det samme som CV. Concept serien er rimelig, og er bedre enn CV på mange måter.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som budsjettet mitt blir kraftig sprengt...

Så nesten uansett kva frontar eg hamnar på bør eg ha ein kraftig 3kanals effektforsterkar i tillegg til f.eks. onkyo808?

Hadde eit håp om å komma under 25 000 for alt, inkl. ein sub, kablar og anna utstyr.

Har det noko for seg/er det mogleg å bi-ampe høgtalarane når ein brukar 2/3 kanals effektforsterkar i tillegg?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •