Qln og Fence audio - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har selv eid et par QLN signature MK2 og QLN sub 82 i over et halvt år, og disse imponerte meg stort iallefall. Fantastisk lydbilde, tydelig og detaljert, uten at det blir slitsomt. I tillegg hadde disse nok fart og action for å kunne være litt agressiv på volumbryteren. Perfekt til mindre forsterkere da nederdelen av høyttaleren er en subkasse med 2x8" fordelt på paroghundre watt. Spilte både meget tight og pent uten buldring og "etterslep".

QLN 603 spiller også meget bra til prisen å være.

Så selv om QLN er relativt ukjent og kan oppleves som et billigmerke, så er de ikke det. Solid bygd, god vekt, og med godt avstivet kabinett.

Tror ikke du skal frykte å kjøpe QLN

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sweet ¨¨

Det vert Qln. Når ein har hatt lyst på dei så lenge, må ein berre prøva dei.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forslag til sub til å ha saman med desse?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velodyne CHT-12Q er en god sub, perfekt til både sub og musikk. Spiller vanvittig bra

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av commodus
    fence audio, er vel så og si det samma som proson/genexxa... de er helt greie! men etter min mening ikke noe og skrike hurra og hoppe etter!
    Tja nå er det faktisk Proson/Genexxa eller riktigere sagt JWS som lager QLN og ikke Fence. Så er det noe Fence ligner på så er det ihvertfall ikke de. QLN Artech 12 har også stukket av med seier i test mot f.eks Cerwin Vega CLS-15.

Sitat Opprinnelig postet av commodus
    ve15 er og anbefale!! spiller helt rått de! al serien kan jeg ikke anbefale for noe annet en festbule
    Unnskyld meg men.... WHAT? AL-1000 er kanskje den beste høyttaleren CV noen gang har laget! VE-serien er laget for å være et billigere og som oftest da et dårligere alternativ en CLS-serien, som igjen iforhold til AL-1000 er et møkka produkt laget på budsjett i kina.

AL-1000 spiller så mange ringer rundt VE-15 at man ville ikke klart å telle dem etter 30 sekunder. Bare ved å se å føle på AL-1000 skjønner man at man har med en helt annet kvalitet å gjøre.

Men over til trådstarter. Løp til nærmeste Elkjøp eller Lefdal å få de til å reservere et par med Klipsch RF-82 eller RF-82MKII. Eller ring Elkjøp sitt kundesenter. De går for 4995,- Og regnes vel for å være the deal of the year. Er du heldig klarer de å skaffe deg et par.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bur i finnmark, så næraste Elkjøp eller Lefdal er laaaangt unda.

Men trur eg skal prøva å få tak i Artech 12. Når eg har hatt lyst på dei lenge, må dei jo testast.

Eg greier ikkje lenger å finna artech s5, som er satellitthøgtalarane til serien. Nokon som kan anbefala eit godt og rimeleg alternativ?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar imot alle innspel med takk!