Erfaringer med SVS SCS-02 senter?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med SVS SCS-02 senter?

Hei

Etter å ha testet ut en av mine Monitor Audio GS10 som senter i hjemmekinoen har jeg blitt overbevist om at jeg må få tak i en grei senter.
    Jeg ser at det kommer en ny senter fra Monitor Audio, i Bronzeserien. Denne bruker 2x5.5" i en liten kasse. Senteren i Silverserien vil jeg ikke ha da det er en 2.5 veis konstruksjon, noe som medfører et skjevt lydbilde når man sitter nærme.

Vel, nå ser jeg altså at SVS har en fin senter som heter SCS-02. Bra størrelse på kasse og elementer. Kan sikkert kjøres greit som large i menyen. Trolig vil den ikke legge noe særlige begrensninger på dynamikken heller. Hjemmekinoen er i et 3x3m rom. Bruker diy linjekilder med Vifa fulltoner(12stk i hver) og en JBL 12" sub. Det er en del klang i rommet, så senteren bør ikke ha tendenser i retning klemt eller nasal lyd. Noen gode råd?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Svs

Vel, jeg tok sjansen og bestilte en SVS senter. Likte elementbestykningen, målingene og det faktum at den hadde medfølgende fot. Blir gøy å se hvordan dette virker.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den fikk i hvertfall veldig bra skryt i siste hjemmekino. Jeg har SCS-01 og er godt fornøyd med den.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker veldig bra denne senteren! Hvordan tror dere denne vil passe sammen med mine JBL ES 100 ??

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •