Klipsch RB-75

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Klipsch RB-75

Newcomer thoresa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch RB-75

Hei,

Har nettopp fått tak i et nydelig eksemplar av Klipsch RB-75. Fulgte med følgende stativer: B-Tech BT77 høytaler veggstativ (par) sort (max25 kg) - - Prolyd.

Noen som vet hvor høyt de bør henge på veggen? Blir det litt smak sak kanskje?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thoresa
    Hei,

Har nettopp fått tak i et nydelig eksemplar av Klipsch RB-75. Fulgte med følgende stativer: B-Tech BT77 høytaler veggstativ (par) sort (max25 kg) - - Prolyd.

Med tanke på at du har fått tak i kanskje den beste høyttaleren i Ref. serien til Klipsch bør du vurdere et solid gulvstående stativ.

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kompis av meg kjørte samme høytalere for en stund tilbake. ****, disse var store til å være monitorer altså. Ville nok også anbefalt å kjøpt noe fete føtter å satt de på.

Kan legge til at de spilte helt rått når man matet de godt med strøm. :-D
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ørehøyde er vel best.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stativ blir det garantert på sikt, men pga økonomiske årsaker må jeg vente litt.. Det ble 50cm opp til der stativet er festet. Henger kanskje ørlite for høyt, men jeg vil likevel si meg relativt fornøyd. Lyden kjenner jeg jo godt fra klipschorna jeg har fra før av. Den velkjente Klipsch lyden er der og pga det store hornelementet får jeg mye av det jeg ønsker meg i et lite format. Veldig bra!!:-)

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tips til gode føtter?

Noen som kan anbefale råe føtter til disse? Har allerede begynt å gjort meg kjent med hva som finnes, men alltid kjekt med gode innspill og tips:-) såg blant annet på disse: Dynaudio Stand3 Høyttalerstativ | Soundgarden, men fant ingen bilder av stativ inkl høytaler. Stativet bør vel være litt kraftig også med tanke på at dette er en såpass stor "bokhylle" høytaler?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thoresa
    Hei,

må bare si grattis med kjøp, har aldri klart å glemme disse høytalerne og jeg er forsatt på jakt etter ett par

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    må bare si grattis med kjøp, har aldri klart å glemme disse høytalerne og jeg er forsatt på jakt etter ett par
    takk! fikk tak i de på finn.no. tror de hadde ligget ute i et par timer da jeg fant dem. ringte og la inn bud tvert! :-) veldig fornøyd også, men jeg tror jeg må få tak i en sub som matcher bedre i tillegg til stativer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •