Bose

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Bose

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bose

Hei.
    Vurderer å investere i et Bose-anlegg, men har noen spørsmål. Har kikket mest på V20, da det er en fin pris på den, men om jeg forstår rett er det bare 2 HDMI inn på denne, og det er for lite. Steget opp da er vel oppfølgeren V25, men da begynner det å bli dyrt. Har derfor kikket litt på T20, noen som vet hva forskjellen er på T20 og V25 utenom dockingstasjon og radio?

Hvordan er det å koble til en ekstern harddisk og spille av musikken på denne på BOSE-systemer, kan jeg få opp sanger på tv-skjermen, og eventuelt bruke fjernkontrollen Bose Personal Music Centre?

Mine krav er minimum 4stk HDMI, doble kube-høytallere, mulighet til å utvide systemet videre i senere tid, med f.eks. enheter på soverom/bad/utendørs. Har tenkt tanken på V20 og koble til en HDMI-splitter for flere HDMI-innganger, men dette blir litt knotete, og ikke helt det jeg ønsker når jeg legger mye penger i et anlegg... Men det er vel fysisk mulig. Så, hvilket anlegg synes dere jeg bør gå for?

Ps, trenger ikke den vanlige talen om hvor lite noen av dere liker Bose

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Hovedforskjellen på V25 og T20 er muligheten for multirom. V25 kan bygges ut i inntil 14 rom, mens T20 kun er beregnet for bruk i et rom alene. T20 har selvfølgelig Link-inn, noe som gjør at den kan stå som et rom i en multiromsløsning, men kan altså ikke stå som hovedanlegg i en multiromsløsning.

Hvis du ser på V25 i forhold til V20, ligger V25 langt foran. Systemene er like akustisk sett (doble kuber, direct-reflecting), og systemene er kildeløse (sett bort fra radio og dock på V25), men her stopper også likheten. V25 har et helt nytt intelligent integreringssystem - Unify - for tilkobling av egne enheter som BD-spillere, kabelbokser, Apple-TV, digitale spillere, PS 3, osv. hva du måtte ønske. Unify tar enkelt tak i de produktene du skal koble til, og setter de opp med alt fra tilkobling gjennom kalibrering og så til slutt oppsett av fjernkontrollen, slik at du kan styre samtlige enheter i ditt underholdningssystem med Bose-fjernkontrollen! Slik at du kan gjemme alle fjernkontrollene til TV'en, HD-PVR'en, BD-spilleren, AppleTV'en i en skuff, og kun bruke Bose-fjernkontrollen til å styre samtlige. Mer lettvint og bedre enn d er d vanskelig å få til :-)

Håper d var informativt.

Lykke til med kjøp!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lydmester
    Hei!

Hovedforskjellen på V25 og T20 er muligheten for multirom. V25 kan bygges ut i inntil 14 rom, mens T20 kun er beregnet for bruk i et rom alene. T20 har selvfølgelig Link-inn, noe som gjør at den kan stå som et rom i en multiromsløsning, men kan altså ikke stå som hovedanlegg i en multiromsløsning.

Hvis du ser på V25 i forhold til V20, ligger V25 langt foran. Systemene er like akustisk sett (doble kuber, direct-reflecting), og systemene er kildeløse (sett bort fra radio og dock på V25), men her stopper også likheten. V25 har et helt nytt intelligent integreringssystem - Unify - for tilkobling av egne enheter som BD-spillere, kabelbokser, Apple-TV, digitale spillere, PS 3, osv. hva du måtte ønske. Unify tar enkelt tak i de produktene du skal koble til, og setter de opp med alt fra tilkobling gjennom kalibrering og så til slutt oppsett av fjernkontrollen, slik at du kan styre samtlige enheter i ditt underholdningssystem med Bose-fjernkontrollen! Slik at du kan gjemme alle fjernkontrollene til TV'en, HD-PVR'en, BD-spilleren, AppleTV'en i en skuff, og kun bruke Bose-fjernkontrollen til å styre samtlige. Mer lettvint og bedre enn d er d vanskelig å få til :-)

Håper d var informativt.

Lykke til med kjøp!
    Hjertelig takk for svar. Gikk dog i mot det meste du sa, og bestilte meg V20 da jeg fikk en god pris på dette.

Vet du om det er mulig å koble til en ekstern harddisk/mediasenter for å spille av musikk med? Og eventuelt få sangene opp på Personal Music fjernkontrollen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •