JBL vs PSB vs B&W.. What's a man to do? :) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Active merik82 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av daytona
    Pioneer sc 82 har helt rå ytelse, jeg brukte tidligere nakamichi PA5II effektforsterker til mine høyttalere, men pioneer recieveren driver bassene betydelig bedre, sc 73 er tilnærmet lik sc 82 så er ikke redd for at denne ikke skal klare å drive noen disse høytallerene.
    Selv syntes jeg cm9 var en stor skuffelse, jeg likte ikke basslyden og diskanten er klart mindre luftig en fra 804s som er den beste b&w høytalleren jeg har hørt, men også 804s syntes jeg har en tung bass som ikke faller i smak hos meg..
    Noe jeg la vekt på når jeg for noen mnd siden valgte høyttalere, var at de skulle være livlige også ved lave lydnivåer.

Så du valgte heller rf-82 til 8000 kr fremfor 804s eller cm9, pga du ville ha høytalere som er livlige på lave lydnivår rf-82 må være livlige

Newcomer daytona sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde 804s hatt "bedre bass" kan det godt hende jeg hadde valgt disse, pris er ikke så viktig for meg, jeg kjøper det jeg liker best :-)
    Redigert: Det var 804d jeg mente, de høytallerene jeg i tillegg vurdert var dali mentor 6 og dynaudio exite x36
    804D imponerte med den beste diskanten, dali høytalleren var svært god nesten på høyde med 804d sin mellomtone og diskant, men med en bass som jeg liker veldig godt, dynaudioen var den jeg likte jeg best av disse..
    Men det som er en viktig faktor for meg, er at jeg vil ha en allsidig høytaller som kan spille alt fra sissel kyrkebø til iron maiden, og til siste nevnte ser jeg ikke for meg at 804d er det beste valget

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •