Klipsch RF52

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Klipsch RF52

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch RF52

Jeg har tenkt til å kjøpe en Nad T737 (?!) av en kompis. Får en veldig allright deal på den. Men jeg må jo ha nye høyttalere. Kikket på Klipsch RF52, og lyden virket veldig god. Noen som har erfaringer med Nad og Klipsch-kombinasjonen? Ville det være noen hensikt i å gå opp til RF65?

Takker for svar!

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD og Klipsch er visst en dårleg kombinasjon.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt kombinasjonen, men har hatt NAD og den var lys og med horn så kan det fort bli slitsomt. Prøv det før du handler.

Jeg har selv et par SVS STS-01. De er hverken lyse eller mørke. De trykker ganske bra og passer godt til all mulig musikk. Har dog ikke prøvd de på klassisk. Er det dance og trance det går i så bør du ha noe med større element i bunn, men ellers så spiller de Opeth, Epica, Yello, Dire Straits, Pink Floyd etc meget bra. Bruker sub'ene bare når fyllingene skal ristes løs. De koster mer enn RF-52, men er ikke like følsomme på matching. Jeg bruker Yamaha receiver og Rotel effekt på de. Ellers så skrytes det av Dynavoice M-65EX. Dynavoice M-65 EX Natural Oak Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RF-52 spiller voldsomt i forhold til størrelsen syns nå jeg. Nad og Klipsch funker greit det. Skal du ha RF-52 ville jeg har vurdert en forsterker fra Harman Kardon eller Rotel, da jeg i allefall har god erfaring med komboene :twisted:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •