Jamo sub 800 vs microvee?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jamo sub 800 vs microvee?

Heisann.

Har et ganske ålreit stereoppsett med nuforce monoblokker, bel canto dac og xtz 99.26. Tenkte å prøve ut en liten rask sub for å få litt mer og bedre bass. Bassporten i xtzene blir da plugget igjen.
    Anywho:

Har lurt på Velodyne microvee, men nå har jamo kommet med en sub som er ganske lik. Nesten like kraftig forsterker, slaveelementer osv.

Har noen hørt Jamosuben?

Det viktigste for meg er at den er kjapp og spiller tight bass på musikk. Dvs. den dypeste bassen er ikke så interessant.

Jeg tenker at Jamosubben med anti-mode kanskje er vel så bra som microvee og også et par lapper billigere?

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lurer faktisk på den jamo suben selv,har liten plass og hvis den er så bra som de sier så tror eg går for den,men hadde vert kjekkt om noen som har hørt den kunne svare på det.trenger ikkje sånn sub som river ned huset,har hatt svs sub her og den ble for stor og rommet mitt er ikkje det beste lydmessigt.men vill ha en sub som gjør joben sin.så håper noen kommer med noe posetive nyheter.
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har testet ut Jamo Sub800 enda? Jeg ble litt nyskjerrig på den, men finner jo ingen omtaler eller tester.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut mm6 fra Mirage. Mener disse skal være ganske like, om ikke den samme

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •