valg av b&w høytallere - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Postbudet
    Som det har blitt nevnt noen ganger i denne tråden er forsterkeren din i svakeste laget til å drive DM683, den høyttaleren krever mye strøm. Da vil det låte mye bedre med DM685, som også er en veldig ålreit høyttaler. Koble i tillegg på en sub, og du får et mye bedre resultat enn du ville fått med DM683. Sannsynligvis blir det billigere også

Men, hvilke preferanser sammenligner man med da?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av curtis
    jeg vil gjerne takke for tips og gode råd her,det blir en stund til jeg har råd til dali ikon 5 men lest mye bra om dem da så jeg tror det blir sånne.
    det blir en stund til du har råd til Ikon 5, men du tenkte på DM683 som koster 2k mer ?? :-D
    eller var det en stund til du hadde råd til de også ? :-)

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Plasmaboy
    Ha ha...det er så bra.. Jeg lever med en kvinne som er språklærer og hun tar rotta på meg nesten hver dag. Kan godt hende to også tok rotta på meg der, men jeg er litt usikker. Trodde du både kunne si høytaler eller høyttaler. Men om jeg har feil så bøyer jeg meg i støvet

Ifølge min samboer som er språkekspert så sier hun at dette er de tre måtene du kan stave dette ordet på. Dette har hun fra en eller annen standarisert norsk ordbok. Men om hun har feil så blir det morro for meg
    Språklærer eller språkekspert ?
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer Postbudet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    Men, hvilke preferanser sammenligner man med da?
    Om du lurer på hvordan det vil låte med DM685 med sub sammenlignet med DM683 uten sub, så vil førstnevnte løsning, med den forsterkeren det her er snakk om, låte renere og klarere, og med mer presis bass med mer trøkk (basstrøkket vil da komme fra suben, og er gitt at det er en ålreit sub du supplerer DM685 med).

Denon-forsterkeren vil ikke klare å få særlig god bass ut av DM683-høyttalerne.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •