PSB vs Klipsch - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CrZyWiz
    Forøvrig helt andre elementer også, så ja. en helt annen konstruksjon.

Er bare så idiotisk å vektlegge "bass" som målestokken i hvor bra en høyttaler er, Fjortiss opplegg.
    hahhah, hvor lenge har du vært på forumet her ? du har 250 inlegg, jeg har 1300, jeg vet hva jeg snakker om. Ingen som diskuterte finishen/diskanten/mellomtonen/fargen/vekten el hva nå **** det måtte være på høyttalerene her, du drar inn noe som er helt urelevant, vi diskuterer bass, du har ingenting fornuftig å si, så jeg anbefaler deg å tie før du lager enda dårligere stemning.

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    hahhah, hvor lenge har du vært på forumet her ?
    Ser ut som han har vært her ca 4 år lengre enn deg, så den kom du ikke langt med akkurat. Antall innlegg har ingenting med kunskap å gjøre.

Vet ikke jeg engang hva dere diskuterer, så gidder ikke å blande meg inn akkurat der .
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,981
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hahhah, hvor lenge har du vært på forumet her ? du har 250 inlegg, jeg har 1300, jeg vet hva jeg snakker om. Ingen som diskuterte finishen/diskanten/mellomtonen/fargen/vekten el hva nå **** det måtte være på høyttalerene her, du drar inn noe som er helt urelevant, vi diskuterer bass, du har ingenting fornuftig å si, så jeg anbefaler deg å tie før du lager enda dårligere stemning.
    Og DER!.. Forsvant all seriøsitet fra din side..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Og DER!.. Forsvant all seriøsitet fra din side..
    +1 !!!!!!!
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg prøvde...enkelte forstår det ikke

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Ser ut som han har vært her ca 4 år lengre enn deg, så den kom du ikke langt med akkurat. Antall innlegg har ingenting med kunskap å gjøre.

Vet ikke jeg engang hva dere diskuterer, så gidder ikke å blande meg inn akkurat der .
    det irriterte meg bare at'n skulle være en såpass viktigper, så måtte bare !

Når man er mye på forumet her forstår man hvordan man skal tolke ulike påstander fra folk. Ved å være veldig aktiv skjønner man hvordan man responderer til påstander som kan virke provoserende eller uaktsomme mener da jeg.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slett denne tråden mod, trådstarter har fått det han trengte å vite, å fortsette dette er meningsløst.

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det god steming, hehe. Får prøve å hive meg inn på trådstarters spørsmål. Du har gode høytalere som alternativ her. Har du hørt de? Noe spes du krever av dine høytalere? Det beste du kan gjøre er vel som det blir referert til her å få deg en demo av begge i samme rom. Hvis du fortsatt sliter med valget, deponer på de. prøv de hjemme. Dette oppklarer ofte mye8)

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det irriterte meg bare at'n skulle være en såpass viktigper, så måtte bare !

Når man er mye på forumet her forstår man hvordan man skal tolke ulike påstander fra folk. Ved å være veldig aktiv skjønner man hvordan man responderer til påstander som kan virke provoserende eller uaktsomme mener da jeg.

i akkurat denne sammenheng kan det tyde på det motsatte.. mange innlegg over en kort periode - eller lang periode er ikke ensbetydende med mye kunnskap - på samme måte som en med få innlegg ikke nødvendigvis har lite kunnskap.

man må respektere hverandres meninger, for nettopp lyd er subjektivt. kunnskap derimot kan ikke måles over antall innlegg - og nettopp det virker det som du tror..

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •