trenger hjelp!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

trenger hjelp!!

hei.
    har kjøpt med en pioneer vsx-lx52 reciveer og kef 3005 høytaler sett.
    høytalerne ble ikke godkjent av kona så de skal byttes i harman kardon hkts. men skjønner virkelig ikke forskjellen på hkts 20-30-60...
    og reciveren.. virkelig usikker. bør jeg bytte den i Yamaha RX-V767 eller onkyo sr608? eventuelt noen som har andre tips/ råd/ vink!?
    trenger hurtig hjelp pga inbytte og ingen lyd i stua slik det står nå!!

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bytt ut kona ;-)

Får man noe mer W-vennlig enn KEF 3005... og samtidig ha noenlunde grei lyd?!
    Jeg bare spør, for etter min mening har du valgt et meget godt oppsett med tanke på lydkvalitet og WAF.

Når det gjelder receiverne, kan jeg ikke annet enn å anbefale deg å prøve de og lytte. Her er det matching som gjelder!
    Har lest meg frem til at mange foretrekker Yamaha til film, men Onkyo kommer godt ut til musikk. Selv synes jeg Onkyo er meget bra til begge deler, men Pioneer har jo uten tvil bedre design enn begge overnevnte, og er heller ikke dårlig lydmessig!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. jeg trodde også kef 3005 var meget kone venligmen tydeligvis mente hun E.T. hadde flyttet inn i stua. Så hun godtok heller litt kjedelige harman kardong hkts60. men disse har jeg ikke hørt og usikker på forskjellen på de og hkts "mindre" typer. har lite erfaring med satelitter egentlig men de vi ksal ha i stua. 5.1 satelitt sett. beholde nok pioneeren men synes fjernkontrollen var litt knotete.. også usikker på hvordan harman høytalerene er sammen med pioneer forsterkeren eller om de matcher sammen med annet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •