KS Digital Studio Monitors

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

KS Digital Studio Monitors

Hei!

Er på jakt etter studiomonitorer til hjemmestudioet. Jeg har sett på ulike studiomonitorer (alt fra KRK til Genelec) som kan gi meg en mest mulig korrekt lydgjengivelse og et detaljrikt lydbilde.

Jeg hadde jo hørt om Yamaha sine NS-10 og dens historie og gjorde en grundig sammenligning av andre monitorer blandt annet for å finne ut hva som gjorde denne så ettertraktet i nesten alle studio til og med i dag.

Gjennom søket fant jeg et selskap som heter KS Digital og etter at jeg såg noen videoesnutter om hva lydteknikere blandt annet syns om produktene deres opp mot Yamaha NS-10, Genelec, KRK, osv. blei jeg svært interessert.

Er det da noen av dere som har disse monitorene eller har erfaringer fra disse ved demobruk eller lignende? Jeg er også åpne for andre forslag.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha er vel mer beryktet enn berømt vil jeg sige.....
    Leter du litt finder du kanskje en tråd her på forum, der var en for en stund siden der var på leting etter monitorer og han postet en tråd om noen høyttalere han hadde fundet, husker ikke helt hva de het, og det er ikke sikkert jeg kan finde tråden igjen, men vi kan jo prøve...ellers, Dynaudio har jo lekre modeller.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tja angående pv1 igjend :P du kan justere hvor mye bass du vill ha men den vill nokk være god nokk til film.. senere kan man jo eventuelt kjøpe en til ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •