1stk. PB13-Ultra eller 2stk. PB12-nsd? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JAMES HOWLET
    ja

må være utenomjordisk disse eD subbene da, når de er best på alt, for alle uansett:P

Jeg har faktisk vært så heldig at jeg har fått tilbrakt noen timer med eD, og selv om det var fantastisk morro og gode subber, fikk jeg ikke nødvendigvis lyst å bytte ut Ultraen min heller..

Intermediate JAMES HOWLET sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ed

Sitat Opprinnelig postet av c-v
    må være utenomjordisk disse eD subbene da, når de er best på alt, for alle uansett:P

Jeg har faktisk vært så heldig at jeg har fått tilbrakt noen timer med eD, og selv om det var fantastisk morro og gode subber, fikk jeg ikke nødvendigvis lyst å bytte ut Ultraen min heller..

er jo kjempeflott du synes det, og det respekterer jeg, men jeg holder på min personlige mening, at du har noe du er fornøyd med er det viktigste

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    PC tar mye mindre plass på gulvet enn PB. Men hvis det er takhøyden som er problemet så forstår jeg.
    ja er tak høyde som er problemet her.. men det ordner seg etterhvert

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Du ser de merkelige sirkelene vi får bilde av i avisene, som liksom er romskip ned å landet på jorder. Det er på denne måten ed SUB'ene blir levert :

Neida, eD lager knallbra SUB'er de, men har heller ikke noe behov for å bytte ut Ultra'ene mine. Føler jeg får mer ut av de i mitt oppsett, enn han jeg hørt eD fikk ut av sine i sitt rom. Men selvsagt, kan være en Ultra hadde vært dårligere hos han, akkurat som det er mulig en eD hadde vært bedre hos meg enn SVS'en. Personlig tror jeg heller det er mer smak og behag hva man velger her.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate JAMES HOWLET sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bra

Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Du ser de merkelige sirkelene vi får bilde av i avisene, som liksom er romskip ned å landet på jorder. Det er på denne måten ed SUB'ene blir levert :

Neida, eD lager knallbra SUB'er de, men har heller ikke noe behov for å bytte ut Ultra'ene mine. Føler jeg får mer ut av de i mitt oppsett, enn han jeg hørt eD fikk ut av sine i sitt rom. Men selvsagt, kan være en Ultra hadde vært dårligere hos han, akkurat som det er mulig en eD hadde vært bedre hos meg enn SVS'en. Personlig tror jeg heller det er mer smak og behag hva man velger her.

godt sagt

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane

+1

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •