Nye elementer til Mirage M3si

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Forman313 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye elementer til Mirage M3si

Jeg fikk nylig et par M3si kastet etter meg av en kamerat. Det står heller dårlig til med elementene, så jeg fikk dem gratis. Han ville bare bli kvitt dem, siden han har skullet reparere dem i mange år. Men, når man kjøper nytt og bedre isteden så får man fort veeeldig god tid.

Selv om de trenger nye diskanter og 2 nye mellomtoner var det ikke snakk om å si nei. Jeg kommer aldri til å glemme første gangen jeg hørte M3, og selv om det begynner å bli noen år siden forestiller jeg meg at dette fortsatt er gode høytalere.

Problemet er å få reparert dem. Nye elementer er ikke å oppdrive noen plass så vidt jeg jeg funnet ut, og dermed må jeg finne erstatninger.

Siden de var ganske vanlige blandt interesserte tidligere har jeg et lite håp om at noen har erfaring med andre typer elementer i disse.

Litt småjusteringer på delefilteret skal jeg orke, så følsomhet kan vi se litt bort fra bare det andre matcher.

Newcomer Forman313 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er bare å komme med forslag. Spesielt når det gjelder mellomtone, for det har jeg stort sett aldri hatt. Har kun lekt med 2 og 2.5 veis, så jeg vet ikke engang hvem som lager gode mellomtoner.

Jeg fant noen elementer liggende i hylla, så jeg monterte de.
    Nesten nye er det også... bare 25-30år. Hva tror dere?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •